اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس خبر داد

راه‌اندازی نخستین شعبه اتاق بورس در مرند

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از راه‌اندازی نخستین شعبه اتاق بورس شرکت کارگزاری آستان قدس رضوی در استان آذربایجان شرقی در شهرستان مرند خبر داد.

راه‌اندازی نخستین شعبه اتاق بورس در مرند

محمد حسن‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مرند اظهار کرد: با راه‌اندازی نخستین شعبه اتاق بورس و اوراق بهادار شرکت کارگزاری آستان قدس رضوی در استان آذربایجان‌شرقی در شهرستان مرند شاهد تحول اقتصادی مهم در منطقه خواهیم شد.

وی افزود: در حال حاضر تمام مراحل قانونی راه‌اندازی این شرکت انجام یافته و به دنبال زمین و یا ساختمان در شان این اتاق بورس هستیم و به زودی شهروندان مرندی از خدمات این اتاق بهره‌مند می‌شوند.

عضو شورای پول و اعتبار در بانک مرکزی گفت: افتتاح و راه‌اندازی اتاق بورس و اوراق بهادار شرکت کارگزاری آستان قدس رضوی یکی از مهم‌ترین خواسته‌های مردم این شهرستان بود که به حول و قوه الهی با توافقات انجام شده به زودی راه‌اندازی این شعبه محقق می‌شوند و مردم مرند صاحب اتاق بورس خواهند شد.

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی خطاب به مردم این شهرستان گفت: توصیه ما به مردم به خصوص به مردم شهرستان‌های مرند و جلفا این است که با توجه به کاهش قیمت‌های جهانی، مردم عزیز می‌توانند اوراق مشارکت بخرند و در بورس هم خرید‌های بلند مدت انجام دهند و همچنین شرکت‌هایی را خریداری کنند که به صورت بنیادی دارای ارزش هستند.

شرکت کارگزاری رضوی در راستای سیاست‌های کلان آستان قدس رضوی، در تاریخ 25 اسفند 1383 به شماره ثبت 23150 در اداره ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/60007/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول