اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست حوزه هنری یزد:

«زمستان آن سال‌ها» تازه‌ترین فیلم حوزه هنری یزد تولید شد

سرپرست حوزه هنری استان یزد گفت: مستند خردسال‌ترین شهید دفاع مقدس با عنوان «زمستان آن سال‌ها» در میبد تولید شد.

«زمستان آن سال‌ها» تازه‌ترین فیلم حوزه هنری یزد تولید شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان یزد، سید ناصر امامی‌میبدی گفت: «زمستان آن سال‌ها» روایتی است از زندگی کم سن‌ترین شهید دوران دفاع مقدس کشور که تولید آن 13 آبان‌ماه امسال همزمان با روز دانش‌آموز در میبد کلید خورد.

وی ادامه داد: این فیلم به نویسندگی و کارگردانی احمد صراف‌یزدی ساخته شده و حوزه هنری یزد مجری طرح آن است.

سرپرست حوزه هنری استان یزد تصریح کرد: این مستند به زندگی شهید دانش‌آموز محمدحسین ذوالفقاری اشاره دارد که در سن 12 سالگی در جبهه شوش به شهادت رسید و کم سن‌ترین شهید جهاد هشت ساله ایران محسوب می‌شود.

وی ضمن تشکر از دستگاه‌ها و نهادهای شهرستان میبد و همرزمان شهید که در تولید این فیلم همکاری داشته‌اند، افزود: این مستند 30 دقیقه‌ای با سرمایه‌گذاری دفتر امام جمعه میبد تولید شده است.

وی افزود: عوامل این فیلم عبارتند از مدیر تولید مهدی جعفری‌میبدی، تصویربردار صادق سوری، صدابردار حسین صباغ، تدوین احمد صراف‌یزدی، راوی و نویسنده گفتار متن محمدصادق دهقانی، صداگذار محمد صراف‌یزدی، دستیار کارگردان نسرین محمدپور، عکاس عباس غلامی، دستیار تصویربردار مسعود قادری، تحقیق و پژوهش فاطمه باغشاهی.

گفتنی است، شهید محمدحسین ذوالفقاری دهم فروردین‌ماه سال 1348 در خانواده‌ای مومن و متدین در شهیدیه شهرستان میبد استان یزد به دنیا آمد و 28 دی‌ماه سال 1360 در مبارزه با دشمنان بعثی در جبهه شوش به فیض شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/2464/م/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول