اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین ‌بار صورت می‌گیرد

افزایش تراکم و بلندمرتبه‌سازی در تاکستان

رئیس شورای اسلامی شهر تاکستان از افزایش تراکم و بلندمرتبه‌سازی در تاکستان خبر داد.

افزایش تراکم و بلندمرتبه‌سازی در تاکستان

شهریار رحمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان اظهار داشت: بودجه شهرداری تاکستان در سال جاری 15 میلیارد تومان است که برای توسعه شهری تاکستان بسیار اندک است.

وی ابراز داشت: در سال آینده با درایت شهرداری و شورای اسلامی شهر این بودجه تا دو برابر در شأن و جایگاه شهری تاکستان افزایش پیدا می‌کند.

رئیس شورای اسلامی شهر تاکستان با اشاره به اینکه سهم‌ریزی بودجه شهری 60 درصد عمرانی و 40 درصد جاری است، ابراز داشت: انتظار این است تا با برنامه‌ریزی شهرداری این بودجه به جایگاه واقعی رسیده و بستر توسعه تاکستان آماده شود.

این مسئول، افزایش تراکم و بلند مرتبه سازی شهری را جزو برنامه‌های شورای شهر تاکستان برشمرد و ادامه داد: اصلاح طرح تفصیلی شهر نیز گام اثرگذاری است که در بلند مرتبه سازی و افزایش درآمد شهری بسیار مهم است.

وی تصریح کرد: بر این اساس اعضای شورا در سایه وحدت و همدلی با یکدیگر خدمت به شهروندان را در دستور کار قرار داده‌اند تا بتوان مشکلات شهری را از وضعیت کنونی بهبود داده و در راستای رفع مشکلات کوشش کرد.

رحمانی با اشاره به اینکه برنامه‌های قابل توجهی از سوی شهردار و شورای اسلامی شهر تاکستان پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: افزایش درآمد شهرداری از نظر درآمدهای داخلی و جذب اعتبارات استان و کشور جزو برنامه‌های اولویت‌دار شورای شهر تاکستان است.

وی عنوان کرد: همچنین تکمیل پارک جنگی شمال شهر به عنوان نیاز تعریف شده برای شهروندان نیز جزو اولویت شورای شهر تاکستان است.

رئیس شورای اسلامی شهر تاکستان ادامه داد: همچنین با توجه به کمبود فضای سبز احداث و تکمیل پارک‌های محلی به همراه احداث 4 پارک بانوان برای ورزش و پیاده‌روی بانوان در برنامه شورای شهر تاکستان است.

انتهای پیام/77005/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول