اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با قبول ششمین باخت و تثبیت جایگاه ششمی

سفیر قم از صعود به پلی آف لیگ دسته اول والیبال فاصله گرفت

شکست در هفته آغازین از دور برگشت پیکارهای لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور تیم سفیر قم را از صعود به پلی آف لیگ برتر دور کرد.

سفیر قم از صعود به پلی آف لیگ دسته اول والیبال فاصله گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دیدارهای هفته نخست از دور برگشت مسابقات قهرمانی باشگاه‌های دسته اول والیبال کشور این هفته در حالی با انجام هشت بازی پیگیری شد که یکی از آن‌ها در گروه دوم مقدماتی به ثبت شکستی دیگر در کارنامه نماینده قم انجامید.

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون والیبال کشورمان این هفته شهرهای تهران، سیرجان، بوشهر و کرج در گروه نخست و شهرهای ملکان، گنبد، دزفول و ارومیه در گروه دوم از بازی‌های هفته نخست دور برگشت لیگ دسته اول میزبان بودند و تیم سفیر قم برای حضور در میهمانی تیم مقاومت شهرداری ارومیه به این شهر سفر کرده بود اما با دست خالی به قم بازگشت.

عقاب تهران تیم هشتم جدول این رقابت‌ها در این هفته میزبان پیشگامان شفق اردکان بود که با 20 امتیاز در جایگاه دوم جدول این گروه قرار داشت و گل گهر سیرجان که با 13 امتیاز در جایگاه چهارم قرار دارد از تیم شهرداری پیشوا پذیرایی کرد، تیمی که با 11 امتیاز 2 پله پایین‌تر از گل گهر قرار داشت.

همچنین دلیران دشتی بوشهر که قهرمان نیم فصل این رقابت‌ها محسوب می‌شد در هفته نخست دور برگشت میزبان پاس قوامین در سالن بهمن بوشهر بود و چهارمین بازی هفته دهم این رقابت‌ها نیز در سالن فلاحت کرج برگزار شد جایی که شهرداری قعرنشین این شهر میزبان شکوفا صنعت پویا از کرمان بود، تیمی که با 9 امتیاز در رتبه هفتم است.

در این گروه ذوب آهن اصفهان این هفته استراحت داشت اما در گروه دوم این رقابت‌ها شهرداری ملکان که با هشت امتیاز در جایگاه هشتم قرار داشت میزبان مناطق نفت‌خیز تیم دوم جدول با 17 امتیاز بود، در دومین بازی این گروه نیز فولاد عظیمی گنبد صدرنشین 19 امتیازی این رقابت‌ها در خانه خود از تیم کاله جوان پذیرایی کرد که با 11 امتیاز در رتبه پنجم جدول قرار داشت.

این بازی از این نظر که 2 تیم از شهرهای والیبال‌خیز شمال کشورمان بودند حساسیت‌های خاص خود را داشت اما تیم شهرداری دزفول که با 17 امتیاز در رتبه سوم جدول قرار داشت به مصاف شهدای ورزش کرمانشاه رفت تا در صورت پیروزی خود را به سکوی دوم جدول نزدیک کند.

آخرین بازی هفته نخست دور رفت لیگ دسته یک در سالن غدیر ارومیه برگزار شد و طی آن تیم مقاومت شهرداری این شهر میزبان سفیر قم بود.

شهرداری ارومیه و سفیر قم به ترتیب با 13 و 11 امتیاز در رتبه‌های چهارم و ششم جدول این رقابت‌ها بودند اما با توجه به شکست سه بر یک تیم سفیر قم برابر میزبان خود، این فاصله بیشتر شد و بدین ترتیب کار سفیر در هفته‌های آینده برای راهیابی به مرحله پلی آف بسیار سخت به نظر می‌رسد.

در جدول رده‌بندی این گروه هم‌اکنون تیم فولاد عظیمی گنبد صدرنشین است، مناطق نفت‌خیز جنوب در مکان دوم قرار دارد، شهرداری دزفول سوم است، مقاومت شهرداری ارومیه در مکان چهارم جای دارد و تیم‌های والیبال کاله جوان، سفیر قم، شهدای ورزش کرمانشاه، شهرداری ملکان و شهرداری همدان نیز به ترتیب پنجم تا نهم هستند.

انتهای پیام/2258/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول