اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار گرگان خبر داد

پیشرفت 70 درصدی پل روگذر میدان شهید قندهاری گرگان+تصاویر

معاون فنی و عمرانی شهردار گرگان گفت: تا به امروز پروژه احداث پل روگذر در میدان شهید قندهاری گرگان نزدیک به 70 درصد پیشرفت داشته است.

پیشرفت 70 درصدی پل روگذر میدان شهید قندهاری گرگان+تصاویر

محسن احمدی امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در گرگان در خصوص پیشرفت پروژه پل روگذر میدان شهید قندهاری گرگان اظهار داشت: فعالیت امروز همکاران در این پروژه در خصوص ادامه نصب عرشه‎های پل، اجرای رمپ‎ها، تولید قطعات، جان‎پناه‎ها و دیگر فعالیت‎هایی بوده که هر روز به صورت همزمان در حال انجام است.

وی ادامه داد: روزانه توان تولید به صورتی است که حداقل روزی دو قطعه از عرشه پل نصب می‎شود اما ممکن است این موضوع به چهار قطعه نیز در روز افزایش یابد.

احمدی عنوان کرد: تا به امروز پروژه نزدیک به 70 درصد پیشرفت داشته و تلاش خواهیم کرد که در کوتاه‎ترین زمان ممکن این پروژه به بهره‎برداری برسد.

معاون فنی و عمرانی شهردار گرگان خاطرنشان کرد: اینکه پروژه در حال حاضر به حدی رسیده که پیشرفت و فعالیت آن به چشم می‎آید زمینه آن در گذشته به عنوان پیش‌نیاز رشد این پروژه انجام شده است.

این مسئول افزود: این وقفه‎ای هم که در تکمیل این پروژه به وجود آمد بیشتر به دلیل بحران‎های اقتصادی بود که گریبان‌گیر غالب پیمانکاران در کل کشور شده بود که بر روی پیمانکار این پروژه نیز بی‎تاثیر نبوده است.

وی گفت: در حال حاضر نیز شرایط پیشرفت پروژه به گونه‎ای است که سرعت بیشتری را پیدا کرده و در این مرحله رضایتمندی مردم از پروژه بیشتر شده است.

معاون فنی و عمرانی شهردار گرگان تصریح کرد: یکی از نکات بسیار مهم این پروژه این است که احداث این پل جزء پروژه‌های بسیار نمونه از نظر فنی در کل کشور است.

احمدی اضافه کرد: یکی از مسائلی که در این پروژه شهرداری گرگان به اجرا درآورد، کارخانه تولید قطعات عرشه پل بود که می‎تواند برای کل استان نیز مورد استفاده قرار گیرد و وجود این کارخانه برای پروژه‎های آینده که قطعا در گرگان اجرا خواهد شد مورد استفاده قرار می‎گیرد و سرعت پیشرفت آن پروژه‎ها با وجود این کارخانه افزایش خواهد یافت.

این مسئول متذکر شد: در پروژه‎های آینده وجود این کارخانه در هزینه صرفه‎جویی به وجود خواهد آورد و چون همزمان با عملیات خاکبرداری در پروژه‎های آینده امکان تولید قطعات نیز وجود دارد زمان اجرای آن پروژه‎ها نیز به نصف کاهش خواهد یافت.

وی در پایان اذعان داشت: امیدواریم که این ویژگی‎ها و تجربه‎هایی که در احداث این پروژه برای مجموعه شهری به وجود آمد باعث شود تا میزان رضایتمندی مردم در پروژه‎های آینده افزایش یابد.

انتهای پیام/83004/ن40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول