اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شهرداری گرگان:

هفتمین جایگاه CNG در گرگان افتتاح می‎شود

سرپرست شهرداری گرگان از افتتاح هفتمین جایگاه سوخت CNG در گرگان خبر داد.

هفتمین جایگاه CNG در گرگان افتتاح می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، ابراهیم کریمی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی 6 سال گذشته شهرداری گرگان اقدام به ساخت واحدهای خدماتی و رفاهی با هدف ایجاد رفاه برای شهروندان و درآمد پایدار برای شهرداری گرگان کرده است. 

وی ادامه داد: از جمله این واحدها ساخت ایستگاه‎های سوخت  CNG است که در حال حاضر 6 جایگاه «سی‎ان‎جی» در حال بهره‎برداری است و هفتمین جایگاه نیز در صورت بروز نیافتن مشکل خاص، فردا (شنبه) در بلوار آیت‎الله کاشانی گرگان افتتاح خواهد شد. 

کریمی بیان کرد: با توجه به اینکه برای هر جایگاه 6 نازل تعبیه شده در حال حاضر با این جایگاه‎های سوخت CNG در گرگان مشکل خاصی در خصوص تراکم در صف وجود ندارد. 

وی افزود: به غیر از این هفت جایگاه، دو جایگاه «سی‎ان‎جی» را هم بخش خصوصی اداره می‎کند که از نظر وسعت خدمات از جایگاه‎های سوختی که شهرداری گرگان تعبیه کرده کوچکتر است. 

سرپرست شهرداری گرگان در ادامه در خصوص امکانات سخت‎افزاری و وضعیت ساختمان‎های شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: شهرداری گرگان در سال‎های گذشته از نظر املاک و ساختمان‎های اختصاصی دچار مشکل بود و وضعیت خوبی نداشت اما در حال حاضر با ساخت ساختمان‎های مختلف اداری، شهرداری گرگان ده‎ها سال نیاز به ساختمان اداری ندارد.

 افزایش دوربین‎های کنترل ترافیک گرگان به 60 عدد

کریمی تاکید کرد: حدود 10 روز آینده مجموع دوربین‎های کنترل ترافیک شهر گرگان از 14 به حدود 60 دوربین خواهد رسید، هرچند که اتاق مانیتورینگ این دوربین‎ها آماده بهره‎برداری است و نصب این دوربین‎ها در دو روز آینده آغاز خواهد شد. 

کریمی اظهار داشت: با نصب این دوربین‎ها هسته مرکزی شهر کامل در دید دوربین‎های کنترل ترافیک قرار خواهد گرفت که از زمان آغاز نصب و بهره‌برداری دوربین‌های کنترل ترافیک به نظر من گرگان به یکی از منظم‎ترین‎ شهرهای ایران در موضوع ترافیک تبدیل شده است. 

سرپرست شهرداری گرگان تصریح کرد: فرهنگ‎سازی در رانندگی به عوامل مختلفی بستگی دارد و نصب دوربین‎های کنترل ترافیک یکی از این راه‎ها است. 

کریمی متذکر شد: در حال حاضر طی رصد‎های انجام شده در محدوده زمانی مختلف، شهروندان گرگانی که در طول روز در حال تردد از خیابان‎های شهر هستند معمولا حدود سه متر قبل از خطوط عابر پیاده توقف خود را انجام می‎دهند. 

وی در پایان ابراز داشت: برای کسی که در شهر گرگان رانندگی کرده و با این فرهنگ آشنا شده در صورتی که در شهر دیگری هم رانندگی کند این فرهنگ را رعایت خواهد کرد و به نوعی جزئی از تربیت رانندگی او قرار گرفته و به قانون احترام خواهد گذاشت.

انتهای پیام/83004/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول