اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اورژانس 115 بابل:

تصادف در بابل 2 کشته برجای گذاشت

رئیس اورژانس 115 بابل گفت: تصادف در بابل دو کشته برجای گذاشت.

تصادف در بابل 2 کشته برجای گذاشت

مهدی محمدیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بابل اظهار داشت: در تماس مردمی با اورژانس 115 بابل مبنی بر تصادف پراید و نیسان در جاده شهید صالحی روستای تهمتن‌کلا بلافاصله تکنسین‌های اورژانس 115 پایگاه بندپی‌شرقی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه سرنشین خودرو پراید که یک مرد 27 ساله بود به علت شدت جراحات در دم جان سپرد و راننده خودرو پراید بعد از اقدامات پزشکی از جمله CPR به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل و در حال حاضر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری است.

محمدیان گفت: در گزارش دیگری با اورژانس 115 بابل مبنی بر تصادف موتور سیکلت با عابر پیاده در خشرودپی جنب مسجد جامع  بلافاصله تکنسین‌های پایگاه خشرودپی به محل حادثه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: در این حادثه عابر پیاده که یک زن حدودا 65 ساله بود به علت شدت جراحات جان سپرد و تلاش‌های تکنسین‌های اورژانس115 بی‌تاثیر ماند.

محمدیان با اشاره به اینکه راننده موتورسیکلت پس از تصادف از صحنه تصادف متواری شد تصریح کرد: در این روز اورژانس 115 بابل 36 ماموریت داشت که 9 مورد آن تصادفی بوده است.

انتهای پیام/86009/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول