اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌شرقی:

610 نفر در آذربایجان‌شرقی در اثر تصادفات جاده‌ای جان باختند

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه 610 نفر در هشت ماه ابتدای سال در اثر تصادفات جاده‌ای جان خود را از دست داده‌اند گفت: در این مدت 11 هزار و 144 مصدوم حوادث رانندگی به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کردند.

610 نفر در آذربایجان‌شرقی در اثر تصادفات جاده‌ای جان باختند

بهرام صمدی‌راد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: در هشت ماهه امسال تعداد کل متوفیات ناشی از حوادث رانندگی ارجاعی به مراکز پزشکی قانونی استان آذربایجان‌شرقی 610 نفر بوده است که این آمار در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته که 634 نفر بودند، 3.8 درصد کاهش نشان می‌دهد.

وی افزود: از مجموع تلفات حوادث رانندگی هشت ماه ابتدای امسال در این استان 487 نفر مرد و 123 نفر زن بودند.

صمدی‌راد با اشاره به محل وقوع تصادفات منجر به فوت اظهار کرد: بیشترین تلفات حوادث رانندگی با 371 مورد در جاده‌های برون‌شهری و پس از آن با 156 مورد در مسیرهای درون‌شهری، 71 مورد در جاده‌های‌روستایی و 12 مورد نامعلوم و یا خارج از جاده‌های استان گزارش شده است.

وی افزود: در هشت ماه ابتدای امسال 11 هزار و 144 مصدوم حوادث رانندگی به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که از این تعداد 8 هزار و 106 نفر مرد و 3 هزار و 38 نفر زن هستند.

صمدی‌راد اضافه کرد: مصدومان حوادث رانندگی هشت ماهه امسال در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل، هشت دهم درصد افزایش یافته است.

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌شرقی اضافه کرد: در آبان ماه امسال نیز 51 نفر جان خود را در تصادفات از دست دادند که از این تعداد 33 نفر مرد و 18 نفر زن بودند. گفتنی است تعداد مصدومین حوادث رانندگی در این مدت یک هزار و 232 نفر گزارش شده است.

انتهای پیام/60002/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول