اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان اردبیل خبر داد

پرداخت 47 میلیارد ریال تسهیلات خودکفایی به مددجویان اردبیل

مدیر کمیته امداد شهرستان اردبیل گفت: در هشت ماهه‌ سال‌جاری نزدیک به 47 میلیارد ریال در قالب تسهیلات خودکفایی به مددجویان تحت حمایت و افراد نیازمند توسط کمیته‌ امداد این شهرستان پرداخت شده است.

پرداخت 47 میلیارد ریال تسهیلات خودکفایی به مددجویان اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جلیل قدیمی عصر امروز در جلسه کمیته اشتغال و خودکفایی استان اردبیل اظهار داشت: تسهیلات پرداختی در اختیار 906 نفر از متقاضیان قرار گرفته تا با ایجاد فرصت‌های اشتغال مولد و پایدار بتوانند نیازمندی‌های خود را تأمین کرده و از پرداختی محدود کمیته امداد به عنوان مستمری و برخی از حمایت‌های دیگر خارج شوند.

وی با اشاره به اینکه 777 مورد تسهیلات خوداشتغالی از محل منابع بانکی برای مددجویان پرداخت شده است، تصریح کرد: بالغ بر 43 میلیارد ریال از محل منابع بانکی به صورت قرض‌الحسنه برای اجرای این طرح‌های خوداشتغالی هزینه شده است.

قدیمی در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: همچنین بالغ بر چهار میلیارد ریال بابت 129 مورد تسهیلات اشتغال و خودکفایی به خانواده‌های تحت پوشش کمیته‌ امداد از محل منابع امدادی پرداخت شده است.

این مسئول اضافه کرد: تسهیلات پرداختی از طریق بانک‌های عامل و منابع امدادی به صورت قرض‌الحسنه در اختیار مددجویان تحت حمایت و افراد نیازمند قرار گرفته و در روند اجرای طرح‌های اشتغال مجریان طرح خودکفایی کمیته‌ امداد، ناظران فنی از طرح‌های مذکور بازدید کرده و راهنمایی‌های لازم را برای خانواده‌ها ارائه می‌دهند.

وی در ادامه بیان کرد: تسهیلات پرداختی در سرفصل‌های کشاورزی، دامپروری، صنایع دستی، صنعتی و خدماتی در اختیار متقاضیان قرار داده شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیر کمیته‌ امداد شهرستان اردبیل از مساعدت نزدیک به 20 میلیارد ریالی مردم خیر شهرستان اردبیل به خانوارهای تحت پوشش این نهاد مقدس در هشت ماهه‌ سال‌جاری خبر داد.

قدیمی با اشاره به اینکه بیشترین مساعدت شهروندان نیکوکار اردبیلی از صنادیق صدقات جمع‌آوری شده است، گفت: در طول این مدت مردم خیر این شهرستان نزدیک به 10 میلیارد و 500 میلیون ریال صدقه پرداخت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه مساعدت‌های خیرین در اسرع وقت به دست مستمندان و محرومان رسیده است، اظهار داشت: این مساعدت‌ها بابت کمک هزینه‌های درمانی، تحصیلی، معیشتی، تعمیر و تکمیل مسکن مددجویی، تهیه‌ جهیزیه و... برای رفاه حال خانواده‌های تحت حمایت و نیازمند پرداخت می‌شود.

این مسئول در ادامه‌ سخنان خود با اعلام اینکه در ماه محرم نیز همانند ماه مبارک رمضان مساعدت‌های مردم خیر شهرستان اردبیل به میزان قابل توجهی رشد داشته است، افزود: خیرین طی سال‌های گذشته نیز در مناسبت‌های دینی و مذهبی مساعدت‌ها، احسانات و نذورات بیشتری را برای رفع مشکلات محرومان به این نهاد تحویل داده‌اند.

قدیمی ماه محرم را فرصتی مناسب برای دستگیری از مددجویان مستعد عنوان کرد و یادآور شد: کمیته‌ امداد شهرستان اردبیل تا پایان ماه صفر آماده دریافت احسانات، نذورات و صدقات مردم خیر شهرستان اردبیل در قالب طرح احسان حسینی است.

انتهای پیام/62004/ل30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول