اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تأمین اجتماعی کامیاران خبر داد

بهره‌مندی 1864 کارگر کامیارانی از بیمه تامین اجتماعی

رئیس اداره تأمین اجتماعی کامیاران از بهره‌مندی یک‌هزار و 864 کارگر ساختمانی از بیمه تامین اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

بهره‌مندی 1864 کارگر کامیارانی از بیمه تامین اجتماعی

هوشنگ امامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کامیاران، اظهار کرد: شعبه تأمین اجتماعی کامیاران در حال حاضر با 17 پرسنل اداری در تیپ 4 رتبه‌بندی سازمان قرار دارد.

وی تصریح کرد: این شعبه بالغ بر 3 هزار و 813  نفر بیمه‌شده اصلی و نزدیک به 34 هزار نفر بیمه شده تبعی دارد.

به گفته امامی، 310 نفر مستمری‌بگیر، 94 نفر از کارافتاده و 638 پرونده بازماندگان در حال حاضر از اداره تامین اجتماعی خدمات دریافت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: شعبه تامین اجتماعی کامیاران دارای 844 کارگاه فعال و 164 کارگاه غیر فعال، 98 پیمانکار فعال و 695 پیمانکار غیرفعال و یک‌هزار و 864 نفر بیمه شده کارگران ساختمانی است.

رئیس تأمین اجتماعی در خصوص بیمه‌شدگان اجباری نیز اظهار کرد: پرونده 66 هزار 839 نفر بیمه شده اجباری داریم که لیست آنها برای اداره رد شده است.

امامی با اشاره به شرایط از کارافتادگی طبق بخش‌نامه جدید سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد: طبق این بخشنامه جدیدی که سال گذشته به صورت آزمایشی اجرا شد، سازمان برای بیمه‌شدگان مردی که سابقه بیمه کمتر از 10 سال و 60 سال سن دارند و زنانی که دارای 65 سال به بالا هستند و 10 بیمه سال برای آنها رد شده است، آنها را به عنوان بازنشسته اعلام کرد که می‌توانند یک‌سوم حقوق بازنشستگان را دریافت کنند.

وی در مورد با رتبه‌بندی سازمانی با بیان اینکه برای شهرهای کوچک روال بر نمایندگی است، گفت: با افزایش مراجعین و بیمه‌شدگان و احساس نیاز به ارتقاء این سازمان اقدام به دایر کردن شعبه یا تیپ پنج با پرسنل بیشتر می‌کند.

رئیس تأمین اجتماعی کامیاران در پایان خاطرنشان کرد: تأمین اجتماعی در سال 69 به صورت نمایندگی در این شهر دایر شد و بعد از گذشت چند سال به صورت شعبه تیپ 5 درآمد و در سال 83 به تیب 4 ارتقاء درجه پیدا کرد.

انتهای پیام/79018/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول