اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شیروان:

رسانه‌ها برای احیای وقف تلاش کنند

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شیروان گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه برای احیای وقف بیش از پیش تلاش کنند.

رسانه‌ها برای احیای وقف تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان، حجت‌الاسلام عباس محمدزاده بعد از ظهر امروز در همایش رسانه و وقف در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خبرنگاران پیام رسانان امور ارزشی هستند و اگر رسانه‌ها درست عمل کنند و فضای نقد سازنده از عوامل اجرایی کشور را فراهم کنند مشکلات در شرایط بهتری رفع می‌شود.

وی فلسفه وجودی مطبوعات و رسانه‌ها را انتقال ارزش‌ها دانست و افزود: همه ما باید در مطرح ساختن ارزش‌ها که احیاء وقف هم در این راستا محسوب می‌شود از طریق رسانه‌ها گام برداریم.

حجت‌الاسلام محمدزاده با تقدیر از نقش مؤثر فعالان بخش اطلاع رسانی در تنویر افکار آحاد جامعه گفت با انتظاری که جامعه از رسانه‌ها دارد دست اندرکاران این بخش باید همه تلاش خود را برای عمل به رسالت سنگینی که به عهده گرفته‌اند بکار گیرند.

خبرنگار خبرگزاری فارس در شیروان هم در این همایش گفت: یکی از معیارهای معتبر سنجش یک رسانه خوب اعتماد مردم و مسئولان به آن رسانه است بنابراین خود رسانه باید در این زمینه پیشگام باشد.

غلام‌رضا مینا عدم پایبندی برخی رسانه‌ها به اخلاق رسانه‌ای را ناپسند خواند و افزود: ضرورت دارد منشوری از اخلاقیات رسانه‌ای تدوین شود و فعالان بخش رسانه استان آن‌را رعایت کنند.

این پیشکسوت عرصه اطلاع رسانی خراسان شمالی گفت: جا دارد فعالان مطبوعات و رسانه‌های این استان که خود را امین مردم و مورد وثوق افکار عمومی می‌دانند رعایت این اصل اولیه اخلاق را کرده و از مصادره محصولات خبری دیگران به نام خود پرهیز کنند.

غلام‌رضا مینا اظهار کرد: وقف در گذشته یک چراغ خاموش در کشور بود لیکن امروزه در نظام جمهوری اسلامی فضا سازی تبلیغاتی توسط رسانه‌ها و مطبوعات انجام شده که آن‌را بهبود بخشیده است.

وی یادآور شد: خبرگزاری فارس به عنوان یک رسانه جامع در رابطه با ترویج فرهنگ وقف و احیاء آن تاکنون نقش مهمی را در انعکاس اخبار داشته است.

به گزارش فارس، در پایان این مراسم از شماری از خبرنگاران شهرستان شیروان تجلیل شد.

انتهای پیام/63002/ش30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول