اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شهرداری منطقه 3 قم خبر داد

احیای فضاهای سبز در منطقه 3 شهرداری قم

سرپرست شهرداری منطقه 3 قم گفت: احیای فضاهای سبز این منطقه در زمینه اصلاح بحث نور، ایمنی، نصب نیمکت‌ها و... در دستور کار قرار گرفته است.

احیای فضاهای سبز در منطقه 3 شهرداری قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد موسوی‌منش با اشاره به بازدید از منطقه کوه سفید اظهار کرد: پروژه کوه سفید محوری از قم است که از نظر تاریخی از جاده‌های پرتردد بوده ولی به دلیل تردد زیاد نیاز به اصلاح و بهسازی داشت بنابراین این پروژه در اولویت قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل عدم هدایت ترافیک پروژه متوقف شده بود که با همکاری پلیس راهور این پروژه با توان در حال انجام است و در نظر داریم فاز نخست این پروژه در محدوده اتوبان امیر کبیر در اسرع وقت به بهره‌برداری برسد.

سرپرست شهرداری منطقه 3 قم عنوان داشت: ‌جدول‌گذاری، ‌اصلاح شیب، تعریض و... از جمله مواردی است که در پروژه کوه سفید در نظر گرفته می‌شود.

وی با بیان اینکه بازدیدهای هفتگی به تفکیک نواحی صورت می‌گیرد، گفت: بازدیدهای فضای سبز، نظافت و پروژه‌های کوتاه مدت در قالب اصلاح جداول و رنگ‌آمیزی مسائلی بوده که در دستور کار است.

موسوی‌منش با اشاره به وضعیت فضای سبز منطقه 3 بر اساس بازدیدهای صورت گرفته، عنوان داشت: منطقه 3 به لحاظ فضای سبز در سطح مناطق دیگر به جز منطقه چهار وضعیت خوبی دارد ولی سعی شده فضای سبز این منطقه به طور مجدد احیا شود.

وی ادامه داد: احیای فضای سبز در زمینه اصلاح بحث نور، ایمنی، نصب نیمکت‌ها و سطل‌های زباله صورت می‌گیرد.

سرپرست شهرداری منطقه 3 قم عنوان داشت:‌ با توجه به پایان سال که ردیف‌های اعتباری پر شده تمام تلاش ما این است که با توان شهرداری این پروژه‌ها را پیش ببریم تا برای سال آینده گشایشی در بحث اعتبارات داشته باشیم.

وی از تشکیل کارگروهی در زمینه ایمنی و امنیت مردم خبر داد و افزود: در این کارگروه نقاط حادثه‌خیز شناسایی و فاز‌بندی می‌شود که همکاران به مرور در شورای ترافیک استان مطرح کرده و مصوبه دریافت می‌کنند که در فاز نخست چهار سرعت‌گاه حادثه‌خیز شناسایی شده است.

انتهای پیام/2258/ق/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول