اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران:

دست خدا در همه فتنه‌ها همواره با ملت ایران است

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران گفت: خداوند همه ما را در تمامی احوال در شرایط و زمان‌های مختلف مورد امتحان قرار می‌دهد و دست خداوند همیشه در برابر دسیسه دشمنان با ما است.

دست خدا در همه فتنه‌ها همواره با ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از تنکابن، حجت‌الاسلام محمد انتظاری عصر امروز در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی ملت ایران در مصلی شهید بهشتی تنکابن اظهار داشت: ملت ایران در جریان فتنه 88 با بصیرت و هوشیاری و رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری از این امتحان بزرگ با موفقیت و سر بلندی گذر کرد.

انتظاری تصریح کرد: در ماجرای  9 دی انسان دست حمایت خداوند را که همان قدرت لایزال الهی است و روح ولایت و کلام سیدالشهداء و مکتب نجات‌بخش قیام عاشورا در آن نهفته است را به خوبی درک می‌کند و ملت غیور ایران اسلامی با درک صحیح از این حقیقت جانانه در برابر این فتنه‌ها ایستادگی کردند.

انتظاری اظهار داشت: کار در شرایط فتنه بسیار دشوار و به مراتب سخت‌تر از هر زمان دیگری است و باید بدانیم هدف فتنه‌گران گمراه کردن مردم است اما آگاهی و بصیرت ملت همیشه در صحنه و درایت و تدبیر رهبر فرزانه انقلاب نقشه‌های جاهلانه‌شان را خنثی کرده و در نطفه خاموش کرد و فتنه‌گران شکست خوردند.

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مازندران تاکید کرد: انقلاب اسلامی بیش از سه دهه است که با روحیه نامشروع انحصارطلبی استکبار که دست‌های پلیدش به خون بسیاری از مظلومان جهان آلوده است در حال مبارزه بوده و همواره این نظام در طول عمر با برکت خود پیشگام سر دادن ندای آزادی‌خواهی و استکبارستیزی در دنیا است.

وی افزود: دشمنان این نظام سال‌ها است با تمام توان سخت‌افزاری و نرم‌افزاری خود تلاش کرده‌اند با انواع توطئه‌های پیچیده و رنگارنگ و به راه انداختن فتنه‌های خطرناک تا نوار موفقیت‌ها و پیروزی‌های ما را قطع کنند هرچند که در طول تاریخ و حیات بشر همواره ملت‌های مظلوم  تیغ جائرانه و ظالمانه ستمکاران و مستکبران را در جای جای بدن‌شان و چکمه‌های اشغالگری را در جای جای جهان دیده‌اند.

این مسئول گفت: این روشنگری انقلاب ما بود که ملت‌های آزاده را به تکاپو و واکنش در برابر ین جهان‌خواران مستکبر واداشت.

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و جماعات مازندران سلطه‌گری و دروغ‌پردازی را از جمله شاخصه‌های استکبار ارزیابی کرد و گفت: فتنه‌گری، ایجاد نفاق و ستمگری به سایر ملل و زیاده‌خواهی از جمله خصیصه‌های صهیونیست و استکبار است به همین منظور امام راحل همواره می‌فرمودند هرچه فریاد دارید بر سر آ‌مریکا بزنید.

وی به وقوع انقلاب‌های رنگی و مخملی سال‌های اخیر نیز اشاره کرد و گفت: همواره در این جریان عده‌ای فرصت‌طلب داخلی با دشمنان استکباری همراه می‌شوند و به ملت خود خیانت می‌‌کنند.

 انتظاری افزود: در جریان فتنه 88 عده‌ای عمال خود فروخته اجانب با اندیشه ضربه‌‎زدن به نظام و اساس آن ولایت فقیه که همان ولایت امیرالمؤمنین است برآمدند اما ناغافل در برابر ملت بزرگ و وفادارمان قرار گرفتند و نابود شدند.

انتهای پیام/86020/ک30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول