اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس قرارگاه عمار:

فتنه 88 ماهیت نظام اسلامی را نشانه رفته بود

رئیس قرارگاه عمار گفت: فتنه 88 ماهیت نظام اسلامی را نشانه رفته بود.

فتنه 88 ماهیت نظام اسلامی را نشانه رفته بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب ظهر امروز در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی روز بصیرت و آگاهی در جمع اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی اراک، اظهار داشت: در فتنه 88 مهم‌ترین چیزی که توسط دشمنان نشانه گرفته شده بود، ماهیت نظام مقدس جمهوری اسلامی بود که با خلق حماسه نهم دی ماه دشمنان از رسیدن به اهداف پلید خود ناکام ماندند.

وی تصریح کرد: فتنه 88 طرحی برنامه‌ریزی شده از سوی دشمن برای براندازی انقلاب بود که با درایت و بصیرت ملت بیدار و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری نقش بر آب شد.

رئیس قرارگاه عمار یاسر ادامه داد: متاسفانه در فتنه 88 عده‌ای از خواص راه خود را از راه انقلاب جدا کرده و به اردوگاه دشمن پیوستند.

طائب با اشاره به اینکه حماسه نهم دی ماندگارترین حماسه در تاریخ انقلاب اسلامی است و هیچگاه از حافظه ملت ایران محو نخواهد شد، بیان کرد: قطعا دشمنان قسم خورده انقلاب، اسلام، امام و رهبری باید این ملت را شناخته باشند، این ملت تا آخرین قطره‌ خون خود پای آرمان‌های امام، رهبری و شهدا ایستاده‌اند.

وی حادثه 9 دی را درس بزرگی برای آیندگان عنوان کرد و افزود: نهم دی درس بزرگی برای دشمنان اسلام و قرآن، برای منافقین کور دل، فتنه‌گران و فتنه‌انگیزان و برای عناصر داخلی آمریکا و اسرائیل غاصب بود که باید از آن درس عبرت بگیرند و بدانند با سرنوشت و اعتقادات این ملت نمی‌شود بازی کرد.

رئیس قرارگاه عمار یاسر بصیرت و شجاعت مقام معظم رهبری و مردم را یکی از دلایل پیروزی و شکل‌گیری حماسه 9 دی دانست و اضافه کرد: یکی از دلایل اصلی بروز حماسه 9 دی اهانت به ساحت مقدس امام حسین(ع) و هتک حرمت عاشورای حسینی بود که مردم تاب این توهین‌ها را نداشتند و در مقابله با آن وارد میدان شدند و حماسه‌ای جاویدان خلق کردند که هم دشمنان داخلی و هم دشمنان خارجی از آن درس بگیرند.

طائب اذعان داشت: حماسه نهم دی دستاوردهای بسیار ارزشمندی به همراه داشت که افزایش بصیرت، اتحاد و انسجام مردم و حمایت قاطعانه آنان از ولایت فقیه و رهبری از ارزشمندترین این دستاوردها به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه نهم دی روز خلق حماسه ملی از سوی مردم همیشه بیدار ایران اسلامی بود، ابراز داشت: امروز رهبری چراغ هدایت در مبارزه با فتنه و فتنه‌گران و محور وحدت، عزت و همدلی و انسجام است که با پیروی از ایشان می‌توان تمام فتنه‌ها را خاموش کرد.

رئیس قرارگاه عمار یاسر تصریح کرد: فتنه 88 یکی از بزرگترین فتنه‌های دشمنان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بود که خوشبختانه با رهنمودهای به موقع رهبری و بصیرت و بیداری ملت ایران در نطفه خفه شد.

طائب با اشاره به برخورد نظام با سران فتنه بیان کرد: امروز می‌بینیم نظام با رافت و مهربانی با سران فتنه برخورد می‌کند و راه توبه را برای آنها باز گذاشته است.

وی برخورد نظام با سران فتنه را نشان دهنده عدل انقلاب دانست و یادآور شد: هر چند سران فتنه ضربات بسیار سخت و بدی به نظام و رهبری و مردم زدند، اما نظام اسلامی در کمال رافت با آنها برخورد کرد.

رئیس قرارگاه عمار یاسر با اشاره به اینکه روز نهم دی سالروز بصیرت و ولایت، وحدت ملی و بیعت مجدد ملت با امام و رهبر معظم انقلاب است، افزود: نهم دی 88 تداعی کننده حماسه‌ای همیشه جاوید و بیعت دوباره با امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: حضور حماسی مردم در روز 9 دی سال 88 شکوه تجدید میثاق ملت با آرمان‌های امام راحل، ولایت مطلقه فقیه و انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشت و ثابت کرد معیارهای انقلاب اسلامی و مسلمانان با غرب و استکبار جهانی متفاوت است.

رئیس قرارگاه عمار یاسر هوشیاری و بصیرت مردم ایران را موجب خلق حماسه نهم دی ماه عنوان کرد و ابراز داشت: هوشیاری و بصیرت ایران در حماسه نهم دی ماه به دشمنان ثابت کرد این مردم همچنان پای آرمان‌های رهبری و انقلاب ایستاده و لحظه‌ای از آرمان‌های خود دست نخواهند کشید.

انتهای پیام/87001/ذ40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول