اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رودسر:

آتش فتنه در 9 دی سال 88 خاموش شد

امام جمعه رودسر گفت: آتش فتنه با حماسه‌آفرینی مردم در 9 دی سال 88خاموش شد.

آتش فتنه در 9 دی سال 88 خاموش شد

به گزارش خبرگزاری فارس از چابکسر، احمد عبدالله‌زاده پاشاکی بعد از ظهر امروز در اجتماع عظیم مردم در مسجد بازار این شهر اظهار کرد: حماسه 9 تجلی بصیرت، همت و ولایتمداری مردم ایران بود.

وی حماسه‌آفرینی مردم را سبب خاموش شدن فتنه در 9 سال 88 عنوان کرد و افزود: سال‌ها دنیای استکبار برای اجرای فتنه در ایران برنامه‌ریزی کرده بود.

امام جمعه رودسر با بیان اینکه استکبار به دنباله استحاله جمهوری اسلامی ایران بود، تصریح کرد: دشمنان هرگز نمی‌توانند با فرهنگ حسینی (ع) مردم ایران مقابله کنند.

وی، دفاع ملت ایران در هشت سال جنگ تحمیلی را برگرفته از نهضت عاشورا عنوان کرد.

عبدالله‌زاده پاشاکی با اشاره به اینکه 18 سفارتخانه فتنه‌گران را در سال 88 همراهی کردند، خاطرنشان کرد: فتنه‌گران به دنبال جدا کردن مردم از ولایت بودند و این فتنه به برکت خون شهدا خنثی شد.

امام جمعه رودسر با تحسین بصیرت مردم ایران در مقابل توطئه‌های دشمنان یادآور شد: ملت ایران با آگاهی و بصیرت در مقابل فتنه‌گران ایستاده است.

یادواره 128 شهید چابکسر برگزار می‌شود

بخشدار چابکسر نیز در مراسم مذکور به برگزاری یادواره 128 شهید این بخش در 30 صفر اشاره کرد و گفت: برنامه‌های یادواره مذکور به مدت یک هفته در حال برگزاری است.

حسین رمضان‌خواه با بیان اینکه 6 گروه کاری به منظور برگزاری یادواره 128 شهید چابکسر تشکیل شده است، تصریح کرد: جلسه شورای اداری با محوریت یادواره شهدای چابکسر برگزار شده است.

وی از افتتاح یادمان شهدای شادمهر در خیابان سرولات چابکسر خبر داد و افزود: پیاده‌روی خانوادگی، شبی با خاطره شهدا، زیارت عاشورا در منطقه سیاهکلرود و همایش بصیرت با ولایت از جمله برنامه‌های یادواره 128 شهید چابکسر است.

رمضان‌خواه در ادامه 9 دی را روز بصیرت و میثاق امت با ولایت خواند و عنوان کرد: مردم عزت و افتخار مقابله با فتنه‌گران در 9 دی سال 88 را در تاریخ به ثبت رساندند.

انتهای پیام/84001/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول