اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رودسر:

9 دی صحنه پیوند ملت با ولایت بود

امام جمعه رودسر گفت: حماسه 9 دی روز دشمن‌شناسی ملت ایران و صحنه پیوند با ولایت بود.

9 دی صحنه پیوند ملت با ولایت بود

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، حجت‌الاسلام احمد عبدالله‌زاده پاشاکی بعد از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی که با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: مردم ولایت‌مدار رودسر با حضور خود در نهم دی مانند ایام 8 سال دفاع مقدس و تقدیم 700 شهید بزرگوار پای‌بندی خود را به نظام ثابت کردند.

وی، نقش مقام معظم رهبری در خنثی شدن توطئه‌ها علیه نظام جمهوری اسلامی را غیر قابل انکار دانست و افزود: نهم دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی ایران شد.

امام جمعه رودسر، مردم با بصیرت و دین‌شناس ایران اسلامی در روز 9 دی با تکیه بر مکتب سرخ حسینی در مقابل فتنه‌گران 88 ایستادند و با وحدت و بصیرت خود بار دیگر با آرمان‌های امام راحل، نظام و شهدا تجدید پیمان بستند.

عبدالله‌زاده پاشاکی اضافه کرد: 9 دی روز دشمن‌شناسی امت بود که خون حسینی در رگ‌های مردم ایران به جوشش درآمد و با فریاد لبیک یا خامنه‌ای به خیابان‌ها آمدند و این صحنه به پیوند امت با امام امت در مقابل دشمن تبدیل شد.

امام جمعه رودسر در پایان با اشاره به اینکه هر چه داریم از اهل بیت (ع) و اسلام داریم، یادآور شد: مردم ما اجازه نمی‌دهند که حماسه 9 دی بار دیگر تکرار شود و امامت و ولایت تنها بماند و خون شهدا پایمال شود

انتهای پیام/84002/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول