اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی آستارا:

9 دی پیام وفاداری ملت به ولایت بود

رئیس تبلیغات اسلامی آستارا گفت: حماسه 9 دی برای دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حاوی این پیام بود که ملت ایران همواره وفادار به نظام و ولایت فقیه است.

9 دی پیام وفاداری ملت به ولایت بود

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حجت‌الاسلام حسن ملایکی گیلانی، ظهر امروز در جمع خبرنگاران 9 دی را سالروز پیوند دوباره امت با ولایت دانست و اظهار کرد: مردم آگاه و قهرمان ایران اسلامی در این روز نشان دادند که هر گاه حمایت از ارزش‌های نظام اسلامی و ولایت لازم باشد به صحنه می‌آیند و نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کنند.

وی افزود: حماسه 9 دی برای دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حاوی این پیام بود که ملت ایران همواره وفادار به نظام و ولایت فقیه است و در راه پاسداری از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب لحظه‌ای کوتاهی نمی‌کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا آمریکا و صهیونیسم را دشمنان ملت ایران خواندو ادامه داد: دشمنان بارها برای ضربه به این نظام مرتکب اعمال زشتی شدند که اوج آن در عاشورای سال 88 اتفاق افتاد و آتش توطئه با هوشیاری مردم و هدایت‌های رهبری خاموش شد.

وی با بیان اینکه در 6 دی سال 88 به مقدسات دین اسلام توهین شد، خاطرنشان کرد: عده‌ای فریب خورده با انجام حرکاتی مانند سوت و کف زدن در خیابان دل مردم انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی را به درد آوردند.

ملایکی خلق حماسه 9 دی را موجب تبدیل شدن تمام توطئه‌های دشمنان به یأس دانست و تصریح کرد: مردم در این روز به یادماندنی به جهانیان و دشمنان ثابت کردند که امکان فروپاشی نظام با اعتماد و دلبستگی که مردم به نظام دارند کار احمقانه‌ای است.

وی با اشاره به اینکه هر روز درخت تناور انقلاب اسلامی تنومندتر می‌شود، یادآور شد: این درخت تناور در سراسر عالم ریشه می‌دواند و دشمنان در نهایت مانند کف روی آب نابود می‌شوند و توطئه‌های آنها راه به جایی نمی‌برد.

این مسئول حماسه 9 دی را موجب افزایش اقتدار نظام اسلامی در دنیا دانست و خاطرنشان کرد: حضور مردم در روز 9 دی رفراندوم ملی و تجدید میثاق دوباره امت با ولایت بود.

وی در ادامه از اکران نمایش آیینی امام حسین (ع) و شخصیت‌های عاشورا در آستارا خبر داد و متذکر شد: این نمایش بیشتر به شخصیت‌های منفی کربلا از جمله ابن‌زیاد و شمر که در مقابل جبهه امام حسین(ع) بودند، پرداخته است.

ملایکی افزود: در نمایش مذکور مصطفی صالحی، سعید سعیدی، زهرا آراسته، حسین حق‌شنو، محمد شهنوازی و بابک زینالی به ایفای نقش می‌پردازند.

به گفته وی، طراحی صحنه و لباس این نمایش را نوشین معصومی و گریم بازیگران را آرش داوری به‌عهده دارد و سجاد مسعودپی عامل پشت صحنه این نمایش آیینی است.

رئیس تبلیغات اسلامی آستارا با اشاره به اینکه نمایش «زخم بر تن خورشی» از شب گذشته روی صحنه رفته است، خاطرنشان کرد: این نمایش هر شب تا پایان ماه صفر به صورت رایگان در سالن آمفی تئاتر سینما قربان‌پور بندر آستارا اکران می‌شود.

انتهای پیام/84001/ق30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول