اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور قضات و اساتید حقوقی قزوین صورت می‌گیرد

تشریح حقوق شهروندی در رادیو شهر قزوین

مشاور حقوقی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: حقوق شهروندی این بار از زبان قضات و کارشناسان حقوقی دادگستری برای شهروندان قزوینی بازگو می‌شود.

تشریح حقوق شهروندی در رادیو شهر قزوین

سیدسینا الموتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: واحد حقوقی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین پس از رایزنی با قضات برجسته و عالی‌قدر دادگستری استان قزوین و اساتید مجرب رشته حقوق، موفق شد تا از ظرفیت بزرگان عرصه حقوق و قضا نسبت به ارائه برنامه‌های آموزشی، به ویژه در حوزه فرهنگ شهروندی و شهرنشینی در برنامه‌های رادیو شهر بهره‌مند شود.

وی افزود: به علت کیفی کردن برنامه‌های آموزشی با برخی از قضات و اساتید دانشگاه صحبت شد تا در هر هفته و با هماهنگی با حوزه‌های مختلف سازمان نسبت به آموزش‌های لازم حقوقی به شهروندان اقدام شود تا ضمن آشنایی هرچه بیشتر با مقررات و تکالیف شهروندی، مردم استان قزوین با حقوق قانونی خود نیز آشنا شوند.

مشاور حقوقی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین ادامه داد: مسائل به‌روز که بعضاً بسیاری از شهروندان به منظور عدم آشنایی با آنها با چالش‌های بزرگی دست به گریبان می‌شوند، تا حدودی مرتفع شود.

الموتی اضافه کرد: این ظرفیت در اختیار سازمان است تا ضمن معرفی برنامه‌ها و رئوس امور اجرایی خود، نسبت به ارائه برنامه‌های آموزشی در حوزه‌های مختلف اقدام کند.شهروندان از این طریق می‌توانند سئوالات حقوقی خود را نیز از این قضات مطرح کرده و پاسخ‌های لازم را دریافت کنند.

مشاور حقوقی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین بیان کرد: تاکنون حدود 10 برنامه در رابطه با مسائل مختلفی همچون حقوق همسایگان، آپارتمان‌نشینی، مسائل ترافیکی و حقوق شهروندی ضبط و در رادیو شهر پخش شده است.

الموتی اظهار امیدواری کرد: با پیگیری‌های انجام شده تعداد برنامه‌های رادیویی افزایش یافته و در جلسات مختلف از قضات و اساتید با تخصص‌های مختلف دعوت به عمل آید.

انتهای پیام/2667/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول