اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون نماینده ولی‌فقیه در کردستان:

مردم در 9 دی وفاداری خود را به ولایت ثابت کردند

معاون نظارت دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: مردم در 9 دی وفاداری خود را به ولایت ثابت کردند.

مردم در 9 دی وفاداری خود را به ولایت ثابت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سالروز 9 دی در سقز، اظهار داشت: 9 دی روز بصیرت و روز میثاق با ولایت است و فتنه 88 یک بحث انتخاباتی نبود بلکه اصل و اساس آن برخورد با نظام و براندازی آن بود.

وی با بیان اینکه 9 دی روزی تاریخی و به‌یادماندنی در تاریخ شکوهمند ایران اسلامی و ملت همیشه بیدار و آگاه ایران است، تأکید دارد که تاریخ شکوهمند ایران اسلامی بارها شاهد حماسه‌آفرینی‌ها و خودجوشی مردم ولایتمدار و مسلمان بوده که در راستای حفظ ارزش‌های اسلامی و انقلابی خود به صحنه آمدند و مشت‌های سنگین خود را بر دهان دشمنان اسلام و ایران چه خارجی و چه داخلی زده‌اند.

معاون نظارت دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان اضافه کرد: 9 دی نشان‌دهنده جایگاه والای ولی‌فقیه در ایران و ارزش‌گذاری مردم نسبت به آرمان‌ها و ارزش‌هاست.

سادات تأکید کرد: بدون شک یکی از دستاوردهای اصلی 9 دی ماه نشان‌ دادن وحدت ملت ایران بود به گونه‌ای که این وحدت موجب شد تا ملت‌های مسلمان در دیگر نقاط جهان به ویژه کشورهای اسلامی منطقه به فکر مقابله با حکام ظالم و زورگو به پا خیزند و این نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: هرچه حضور مردم در صحنه‌های مختلف نظام و انقلاب و پشت سر رهبری بیشتر باشد عزت و عظمت کشور ارتقای بیشتری خواهد یافت و این مسئله به نفع و سود مردم نیز خواهد بود.

معاون نظارت و ارزیابی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، خواستار بازگویی افتخارات حاصل شده نظام از سوی مسئولان برای مردم شد و گفت: مردم با آگاهی از عزت خود و کشورشان هیچ‌گاه مغلوب دشمن و فریفته وعده‌های واهی آنها نخواهند شد.

سادات بیان داشت: مردم می‌دانند که آنچه امام و رهبر و دلسوز آنها بیان می‌کنند به نفع آنها بوده لذا همواره عکس خواسته دشمن که همیشه قصد ضرر داشته‌اند، عمل خواهند کرد.

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر داشتن بصیرت، افزود: ماهیت فتنه پیچیده بوده و تشخیص حق و باطل به دلیل نقاب در چهره کشیدن فتنه‌گران امری مشکل است.

معاون نظارت دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان عنوان کرد: در مقابل فتنه‌های مختلف و متنوع دشمنان باید همواره به دنبال ارتقای بصیرت و آگاهی مردم باشیم.

سادات ابراز داشت: پس از انتخابات و به دنبال آشوب‌های ایجاد شده فراری‌ها که سال‌ها پیش از کشور خارج شده بودند خود را آماده بازگشت به داخل کردند، چراکه مطمئن بودند آمریکا، صهیونیست‌ها و جهان استکبار برای پشتیبانی این فتنه به میدان آمده‌اند.

وی تصریح کرد: آشوب‌ها تا روز عاشورا ادامه داشت و در این روز بود که فتنه‌گران رسوا شده و واقعه 9 دی نیز جان تازه‌ای به موج بیداری‌ اسلامی در منطقه بخشید.

معاون نظارت دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با بیان اینکه تجمع 9 دی بزرگ‌ترین و بی‌نظیر‌ترین تجمع پس از ارتحال امام خمینی (ره) بوده است، عنوان داشت: مردم دین‌دار ایران با تجمع در 9 دی ماه به ملت‌های جهان و دشمنان اسلام و انقلاب نشان دادند که همیشه پیرو ولایت و سرباز گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند و در راستای حفظ ارزش‌های اسلام و ایران جانبازی خواهند کرد.

این مسئول ادامه داد: مردم ایران در هر شرایطی پشت سر مقام عظمای ولایت جان‌نثاری خواهند کرد و همیشه در صحنه حمایت از ولایت به صورت خودجوش حضور خواهند یافت و با بصیرت و آگاهی خود اجازه نفوذ را بر هیچ بیگانه و دشمن داخلی نخواهند داد.

سادات در پایان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در بحث بحث اقتصاد مقاومتی را مطرح کرد و آن را به عنوان یک روش مهم در تغییر مسیر حرکت اقتصادی کشور عنوان کرد، روشی که سدی مقاوم در برابر هجمه‌های غرب به شمار می‌رود و از مسئولین خواست به این امر مهم توجه ویژه‌ای داشته باشند.

انتهای پیام/79010/ذ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول