اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نکا:

برخی ادارات در مصرف سوخت زیاده‌روی می‌کنند

فرماندار نکا با تاکید بر رعایت سوخت مصرفی در ادارات گفت: برخی از ادارات در مصرف سوخت زیاده‌روی دارند.

برخی ادارات در مصرف سوخت زیاده‌روی می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نکا، علی رجبی ظهر امروز در جلسه شورای اداری نکا بیان داشت: باید تدابیر لازم برای افزایش آب در نکا فراهم شود که حفر چاه جدید در دست اقدام است اما صرفه‌جویی نباید از یاد برود.

وی با تاکید بر رعایت سوخت مصرفی در ادارات خاطرنشان کرد: برخی از ادارات در مصرف سوخت زیاده‌روی دارند و در برخی موارد مشاهده می‌شود که شوفاژ اداره روشن است و پنجره هم باز است که نباید چنین وضعیتی باشد.

رجبی بیان داشت: باید با همه امکانات از هدر رفت گاز و سوخت به دلیل کمبود سوخت جلوگیری کنیم و بدانیم که وضعیت گاز مشخص نیست و همه ما باید صرفه‌جویی را اولویت اصلی خود قرار دهیم.

وی از وقف به‌عنوان حسنه جاریه نام برد که اسلام را زنده نگه می‌دارد و از تکدی‌گری و گداپروری جلوگیری می‌کند.

فرماندار نکا ادامه داد: همه ما باید در جهت نهادینه کردن فرهنگ وقف در جامعه با تمام توان وارد شویم.

رجبی با گرامیداشت هفته وقف خاطرنشان کرد: وقف بهترین ذخیره برای آخرت است و باید با جدیت و دقت در دستور کار قرار گیرد.

وی گفت: از رسول اکرم(ص) روایتی داریم که فرزند نیک، دانش و صدقه جاریه وقف از اهمیت ویژه برخوردار بوده و ماندگار هستند و لذا همه ما باید در این زمینه تلاش کنیم.

رجبی با گرامیداشت نهم دی نیز یادآور شد: 9 دی همه ملت ایران یک حسینیه شدند و علیه دشمن قد علم کردند و از ارزش‌های نظام و ولایت دفاع کردند.

وی افزود: از ابتدای انقلاب تاکنون ما همواره در جنگ هستیم که جنگ سخت، نرم، سایبری، 9 دی و اکنون نیز فتنه‌های دشمنان در مذاکرات ژنو از جمله برنامه‌های دشمن در ضربه‌زدن به نظام است که درایت و هوشمندی رهبری و در صحنه بودن ملت مانع از به هدف رسیدن دشمن می‌شود.

فرمانده انتظامی نکا نیز منطقه عباس‌آباد را از مناطق امن و دارای امنیت در شهرستان نام برد که با پاک‌سازی انجام شده اکنون چالشی ندارد.

اسماعیل فتحی افزود: دستگیری سارقان بانک ملی نکا و پاک‌سازی منطقه آلوده عباس‌آباد نکا از نقاط درخشان در کارنامه خدمتی است و اکنون با خیال آسوده بازنشست می‌شوم چرا که می‌دانم با همکاری همه همکاران، توانستیم آرامش را در نکا حاکم کنیم.

انتهای پیام/86002/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول