اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه مجمع خیران ورزش‌یار مطرح شد

ساکت: لزوم تعامل بیشتر وزارت ورزش با مجمع خیران ورزش‌یار

نایب رئیس هیئت مجمع خیران ورزش‌یار گفت: خیران ورزش‌یار به کمک وزارت ورزش و جوانان آمده‌اند و این وزارت‌خانه باید با مجمع خیران ورزش‌یار تعامل داشته باشد.

ساکت: لزوم تعامل بیشتر وزارت ورزش با مجمع خیران ورزش‌یار

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، صبح امروز در جلسه مجمع خیران ورزش‌یار استان اصفهان که در دفتر این مجمع برگزار شد سیف‌الله بهرامی پیشکسوت کشتی اصفهان و محمدرضا محمدجواهری حضور داشتند.

در ابتدای این جلسه حسین طغیانی مدیرعامل مجمع خیران ورزش‌یار استان اصفهان پیرامون عملکرد یک ماهه مجمع توضیحاتی را ارائه داد و افزود: امضای قرارداد با پیمانکار برای سالن زینبیه، امضای قرارداد با پیمانکار زمین چمن بهارستان، بازدید اعضا مجمع از سالن شهر سین از جمله این موارد بوده است.

وی ادامه داد: همچنین بازدید اعضا مجمع از سالن وزنه‌برداری جهت رفع نواقص، تقدیر و تشکر از علیرضا میرواحدی رئیس هیئت کشتی استان اصفهان به دلیل کسب عنوان سوم تیم کشتی اصفهان در رقابت‌های فرانسه نیز از دیگر اقدامات انجام شده بوده است.

پس از صحبت‌های طغیانی از سیف‌الله بهرامی پیشکسوت کشتی اصفهان تقدیر و تجلیل شد.

در این مجمع از محمدرضا محمدجواهری مدیر مستعفی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان نیز تقدیر به عمل آمد و وی از عضو حقوقی این مجمع به عضو حقیقی مجمع خیران ورزش‌یار استان اصفهان تبدیل شد.

در ادامه این جلسه نیز محمدرضا ساکت نایب رئیس هیئت مجمع خیران ورزش‌یار نیز اظهار کرد: خیران ورزش‌یار به کمک وزارت ورزش و جوانان آمده‌اند تا نحوه حمایت‌ها و مشارکت‌های مردمی را سازماندهی کنند که برای توسعه، تعمیر و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام از هیچ کوششی دریغ نمی کنند، پس وزارتخانه باید با این مجمع تعامل و برای تشکیل این چنین مجامعی در تمام استان‌های کشور تلاش کند.

وی بیان کرد: این افراد افرادی بودند که در امر مدرسه سازی فعال بودند که فرهنگ همکاری بین این مجامع و وزارت آموزش و پرورش برقرار بوده و هست که این امر موجب شده که خیل گسترده‌ای از حمایت‌های مردمی و حمایت‌های مادی در امر مدرسه سازی سرازیر شود که این تجربه می‌تواند در ورزش کسب شود و به نوعی کمبود فضای ورزشی را جبران کند.

نایب رئیس هیئت مجمع خیران ورزش‌یار افزود: مدارسی که در مجامع خیران مدرسه‌ساز افتتاح شده بود به صورت هیئت امنایی اداره می‌شد و اگر این چنین اداره کردن برای فضاهای ورزشی که توسط خیران ورزش‌یار تکمیل یا احداث شود، مهیا شود می‌تواند مفید باشد زیرا زمانی‌که یک مکان ورزشی احداث می‌شود نیاز به نگهداری دارد و این نگهداری هزینه در برخواهد داشت و اگر به صورت هیئت امنایی اداره شود در دوران پس از بهره‌برداری نیز مورد حمایت خیرین قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/63020/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول