اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف کرمانشاه مطرح کرد

افتتاح نمایشگاه وقف در کرمانشاه

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: به مناسبت فرارسیدن هفته وقف نمایشگاهی در این خصوص توسط اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه برگزار شده است.

افتتاح نمایشگاه وقف در کرمانشاه

حجت‌الاسلام سید محمدباقر حسینی‌اراکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: به مناسبت فرارسیدن هفته وقف نمایشگاهی در این خصوص توسط اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه برگزار شده است.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه از 27 صفر تا سوم ربیع‌الاول با داشتن غرفه‌های مختلفی از جمله اداره تحقیق، معاونت بهره‌وری اقتصادی، روابط عمومی و معاونت اجتماعی‌فرهنگی آماده بازدید عموم مردم کرمانشاه است.

به گفته مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه، در این نمایشگاه علاوه بر غرفه‌های مختلف، غرفه دیگری با عنوان مشاوره وقف سوالات مردم را در خصوص مسائل شرعی پاسخ می‌دهد.

این مسئول خاطرنشان کرد: وجود غرفه‌ای به‌نام کودکان در این نمایشگاه، موجب تشویق و بالا بردن انگیزه وقف در آن‌ها و نهادینه کردن این فرهنگ مقدس در دوران کودکی می‌شود.

حسینی‌اراکی با بیان اینکه در نمایشگاه غرفه دیگری به‌نام راسخون فعالیت می‌کند متذکر شد: موسسه قرض‌الحسنه راسخون با هماهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در صورت ضرورت، وام‌هایی را در قالب ازدواج، مسکن و بیماری در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد.

انتهای پیام/2700/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول