اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته وقف

بازسازی موقوفه حاج عزیز پریخانی مهاباد آغاز می‌شود

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه مهاباد گفت: همزمان با هفته وقف بازسازی موقوفه حاج عزیز پریخانی در این شهرستان آغاز می‌شود.

بازسازی موقوفه حاج عزیز پریخانی مهاباد آغاز می‌شود

یوسف قادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه ضمن تبریک هفته وقف که مصادف با نهم تا پانزدهم دی ماه سال جاری است، اظهار داشت: برنامه‌های هفته وقف امسال با شعار همه واقف باشیم اجرایی می‌شود.

وی برگزاری نشست با روحانیون، جامعه پزشکان و مهندسان و اصناف را به ترتیب از برنامه‌های سه روز نخست هفته وقف برشمرد.

قادری از برپایی نمایشگاه وقف در ساختمان اداره اوقاف خبر داد و افزود: هدف از برپایی این نمایشگاه که تا پایان هفته وقف در اداره دایر خواهد بود، ارائه عملکرد عمرانی و آمار موقوفات مهاباد است.

وی گفت: همچنین در راستای اطلاع رسانی برنامه‌ها و عملکرد اوقاف شهرستان مهاباد برنامه مستند وقف با مشارکت صدا و سیمای مرکز مهاباد تولید شده است که در هفته وقف پخش خواهد شد.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه مهاباد حضور در برنامه زنده و گفت‌وگوی ویژه خبری و ارائه آمار و عملکرد در رادیو مهاباد را از دیگر برنامه‌های اداره اوقاف جهت اطلاع رسانی و ترویج فرهنگ وقف خواند.

قادری کلنگ زنی و آغاز بازسازی موقوفه حاج عزیز پریخانی را مهم‌ترین برنامه عمرانی در هفته وقف اعلام کرد و گفت: در محل موقوفه حاج عزیز پریخانی ساختمان مسکونی هفت طبقه احداث می‌شود.

انتهای پیام/61009/ی20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول