اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان نور:

9 دی روز بصیرت ملت ایران بود

فرماندار شهرستان نور گفت: 9 دی روز بصیرت و هوشیاری ملت ایران بود.

9 دی روز بصیرت ملت ایران بود

علی‌محمد صمدیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس  در شهرستان نور اظهار داشت: جریان فتنه پس از انتخابات دهم ریاست‌جمهوری بر اساس طراحی دشمنان خارجی انقلاب اسلامی تلاش داشت، «دروغ بزرگ تقلب» را به ذهن‌ها القاء کند و با متشنج‌کردن جو داخل کشور به اهداف خود برسند.

وی افزود: میدان دادن به جریانات ضدانقلاب اعم از سلطنت‌طلب، بهایی، منافقان، گروهک‌های ضدانقلاب، اراذل و اوباش و حضور این  افراد در اردوکشی‌های خیابانی از نتایج عملکرد جریان فتنه بود که اوج آن در حرمت‌شکنی روز عاشورا ظاهر شد.

فرماندار شهرستان نور 9 دی را بصیرت ملت در برابر جاهلان دانست و گفت: کسی که بصیرت نداشته باشد جاهل است، آدم جاهل یا کم‌ کاری می‌کند یا زیاده‌روی و به عبارتی یا جلوتر از رهبری حرکت می‌کند یا عقب‌تر و گاهی جهل به دشمنی تبدیل و در مقابل رهبری می‌ایستد.

وی تصریح کرد: در مقابل جاهلان و دشمنان همواره کسانی هستند که مطیع اوامر ولی امر و مقتدای خویش هستند و پا جای پای رهبری می‌گذارند و چشمشان به انگشت اشاره رهبری است که ملت ولایت‌مدار ایران اسلامی در 9 دی به این درجه از شعور و آگاهی رسید و بصیرت خود را در این روز به نمایش گذاشت.

صمدیان خاطرنشان کرد: یکی از موضوعاتی که رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله‌العالی) همواره به‌ ویژه پس از فتنه 88 در بیشتر فرمایشاتشان به طور جدی بر آن تاکید داشته‌اند ،مفهوم «بصیرت » و ضرورت برخورداری و بهره‌مندی از آن به عنوان تنها راه گمراه نشدن در گردو غبار ایجاد شده بر اثر فتنه است.

فرماندار شهرستان نور در پایان ایستادگی ملت ایران در برابر فتنه 88 را نمونه عینی مقابله آنها با جریان‌های ضد انقلابی دانست و گفت: از این رو ما همواره باید حماسه 9 دی را زنده نگه داریم.

انتهای پیام/86023/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول