اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله حیدری:

فتنه‌گران از بی‌حیایی طلبکار نظام شده‌اند

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: فتنه‌گران قابلیت این را ندارند که بخواهند طلبکارانه با نظام رفتار کنند ولی متأسفانه حیا را کنار گذاشته و این کار را می‌کنند.

فتنه‌گران از بی‌حیایی طلبکار نظام شده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، آیت‌الله محسن حیدری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در قرآن کریم آمده است که هر گروه و هر حزبی نسبت به مواضع و کارکرد خود یک حالت غرور پیدا می‌کند و خودش را قبول دارد.

وی افزود: بر اساس این کلام قرآن، سران فتنه نیز یک گروهی هستند که خودشان را قبول دارند و هیچ زمانی توبه نکردند و همیشه این غرور را داشتند.

امام جمعه موقت اهواز بیان کرد: حالا فضایی در دولت یازدهم ایجاد شده که بتوانند طلبکاری خودشان را از نظام و انقلاب اسلامی اعلام کنند بنابر فرمایش رئیس قوه قضاییه بی‌حیایی هم حدی دارد.

وی تاکید کرد: ملت ایران در سال 1388 سران فتنه را شناختند و مهر بطلان را بر آن‌ها و رفتار و کردارشان زده‌اند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: آن‌ها قابلیت این را ندارند که بخواهند طلبکارانه با نظام اسلامی رفتار کنند ولی متاسفانه حیا را کنار گذاشته و این کار را می‌کنند.

آیت‌الله حیدری در ادامه و در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز افزود: حماسه‌ای که در 9 دی ماه سال 1388 به وجود آمد حماسه‌ای فراموش ناشدنی است.

وی در پاسخ به این سوال که وظیفه خبرنگاران رسانه‌های مختلف در مقابل حماسه مردمی 9 دی ماه چیست گفت: شما باید روشنگری کنید و حقایق را به مردم بگویید.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: خبرنگاران نباید دچار جو زدگی در برابر جریانات روز جامعه شوند.

وی بیان کرد: ممکن است برخی از مسئولان خوششان نیاید که مسائل مربوط به فتنه سال 1388 و 9 دی مطرح شود ولی خبرنگاران و کسانی که رسالت اطلاع رسانی را بر عهده دارند نباید مرعوب این جمع‌ها و این تفکرات شوند.

حیدری تاکید کرد: باید حقایق را به مردم گفت و یادآوری کرد زیرا مسائل مربوط به فتنه 88 و حماسه بزرگ 9 دی مسائلی فراموش ناشدنی هستند.

وی با تاکید دوباره بر یادآوری حماسه 9 دی متذکر شد: ممکن است برخی دچار غفلت شوند و نسل‌های جدید خیلی از آنچه در سال 1388 اتفاق افتاده خبر نداشته باشند بنابراین باید این حماسه‌ها مرتب بازگو شوند.

امام جمعه موقت اهواز خاطرنشان کرد: برای تبیین مسئله فتنه و همچنین حماسه 9 دی 88 برای نسل‌های آینده باید اطلاع رسانی کرد که وظیفه انجام این کار بر عهده خبرنگاران خواهد بود.

انتهای پیام/72010/ع40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول