اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قلعه‌گنج:

ائمه‌جمعه زمینه آشتی، رفاقت و همدلی آحاد مختلف جامعه را فراهم کنند

امام جمعه قلعه‌گنج گفت: ائمه‌جمعه زمینه آشتی، رفاقت و همدلی آحاد مختلف جامعه را فراهم کنند.

ائمه‌جمعه زمینه آشتی، رفاقت و همدلی آحاد مختلف جامعه را فراهم کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج، حجت‌الاسلام احمد نجنو عصر امروز در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه «یا در شرح وظایف ائمه جمعه تقابل با خدمات نظام در دیگر مناطق از کشور جمهوری اسلامی از تریبون معنوی نماز جمعه دیده شده یا خیر؟» اظهار داشت: توصیه شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور همواره در سمینارهای مختلف پرهیز ائمه جمعه از بیان این‌گونه مسائل است.

امام جمعه قلعه‌گنج با بیان اینکه شأن ائمه جمعه اجل‌تر از این مسائل است و باید مردم را به رفاقت، دوستی و آشتی دعوت کنند، تصریح کرد: ائمه جمعه به عنوان پدران معنوی هر منطقه‌ای باید با مردم‌داری و رعایت حقوق دیگران مطالبات را پیگیری کنند.

نجنو خاطرنشان کرد: نباید این‌گونه باشد که ائمه جمعه به خاطر دلخوشی عده‌ای موجب رنجش خاطر گروهی دیگر را فراهم آورند، بلکه باید مردم را به اتحاد و همدلی دعوت کرد.

وی عنوان کرد: براساس شرایط خاص حاکم بر کشور و تأکیدات مکرر رهبر معظم انقلاب در زمینه اتحاد و همدلی، ما نیز باید در این مسیر گام برداریم.

نجنو متذکر شد: چتر خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی گسترده‌تر از این مسائل است و چشم همه مسلمانان جهان به حمایت‌ها و اقدامات جمهوری اسلامی است، بنابراین بیان یکسری مسائل در شأن و جایگاه امامان جمعه، مسئولان نظام و مردم نیست.

امام جمعه قلعه‌گنج با تأکید بر شناسایی نیازهای تمام مردم استان کرمان توسط مسئولان و برطرف شدن آنها، بیان داشت: همه باید برای رفع مشکلات همه مناطق استان تلاش کنیم.

وی در پایان ابراز داشت: بنده در جایگاه معنوی نماز جمعه که در یک منطقه محروم در خدمت مردم هستم اگر جایی کاری از دستم برای عمران و آبادانی هر نقطه‌ای از سرزمین امت اسلامی برآید، دریغ نمی‌کنم.

انتهای پیام/2655/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول