اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت مدیره پتروشیمی جم:

5 کوره گازی و 3 کوره مایع واحدالفین در پتروشیمی جم در سرویس هستند

عضو هیئت مدیره پتروشیمی جم گفت: پنج کوره گازی و سه کوره مایع واحدالفین در پتروشیمی جم در سرویس هستند و هیچگونه کاهش تولید نداشته‌ایم.

5 کوره گازی و 3 کوره مایع واحدالفین در پتروشیمی جم در سرویس هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، محمد دفتری صبح امروز در آیین معارفه مدیر طرح‌های اجرایی پتروشیمی جم اظهار داشت: پتروشیمی جم از مجتمع‌های عظیم پتروشیمی در کشور است و نقش این مجموعه در صنعت پتروشیمی غیر قابل انکار است.

وی با تقدیر از زحمات و تلاش‌های مهندس کیخائی(مدیر سابق طرح‌های اجرایی)، پروژه فاز دو پتروشیمی جم را جزء پروژه‌های استراتژیک پتروشیمی جم و کشور برشمرد و بر حمایت هیئت مدیره پتروشیمی جم از پیشرفت روز افزون این پروژه تاکید کرد. از کارکنان پتروشیمی جم و فاز دو این مجتمع می‌خواهیم تا در به ثمر رسیدن این پروژه عظیم از هیچ کوششی دریغ نکنند.

دفتری ضمن تاکید بر اهمیت این پروژه در تکمیل زنجیره محصولات پتروشیمی جم در ارتباط با روند تولید این مجتمع عظیم گفت: در حال حاضر پنج کوره گازی و سه کوره مایع واحد الفین به‌صورت کامل در سرویس هستند.در حال حاضر واحدهای الفین، پلی‌اتیلن سنگین و پلی‌اتیلن سبک خطی به ترتیب 120 تن، 38 تن و 24 تن در ساعت در حال تولید هستند و هیچ گونه کاهش تولید نداشته‌ایم، ضمنا اینکه روند پیشرفت ایده‌آلی در تولید، بعد از اورهال داشته‌ایم.

عضو هیئت‌مدیره پتروشیمی جم ابراز داشت: برای پیشرفت در این مجموعه باید از تمام توان و ظرفیت موجود بهره ببریم و هیچ فرصتی را نباید هدر دهیم.

در این مراسم با حکم مدیرعامل پتروشیمی جم، حاجی باقری به‌عنوان مدیر اجرایی طرح‌های پتروشیمی جم و محمد کیخائی به‌عنوان مشاور مدیرعامل در حوزه فنی، مهندسی و تولید منصوب و معارفه شدند.

انتهای پیام/2451/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول