اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان ابرکوه مطرح کرد

همدلی تنها راه پیشرفت ورزش ابرکوه

رئیس اداره ورزش و جوانان ابرکوه با اشاره به تلاش افرادی که منافع خود در ورزش ابرکوه را از دست داده‌اند، گفت: تا زمانی که همدلی در بین زحمتکشان واقعی ورزش وجود دارد، می‌توان به سمت پیشرفت ورزش شهرستان گام برداشت.

همدلی تنها راه پیشرفت ورزش ابرکوه

ابوالفضل قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ابرکوه با اشاره به اینکه برخی‌ها دوست دارند ورزش ابرکوه همیشه در حاشیه باشد و با اظهار اینکه ابرکوه سه سال از لحاظ ورزشکاران سازمان یافته در شهرستان‌های استان مقام اول را به خود اختصاص داده است، اظهار داشت: کار ورزش با ایرادگیری درست نمی‌شود و اگر کسی نقد کارشناسانه داشته باشد، با آغوش باز پذیرای آن هستیم.

وی افزود: برخی افراد که تعداد آنها به عدد انگشتان یک دست هم نمی‌رسد و منافع آنها به خطر افتاده، با توجه به آشنایانی که در استان دارند با پرکردن طومارهایی که برخی از امضا کنندگان آن مجعول و برخی دیگر از آنان اذعان می‌دارند که برای دعوت از یک مربی ملی از آنان امضا گرفته شده است، سعی در غوغاسالاری دارند.

قاسمی با اشاره به اینکه در دورانی پست مسئولیت را پذیرفتم که هیچکس حاضر به پذیرفتن آن نبود، گفت: سرباز نظام هستم و در هر جایی که باشم تلاش خود را به کار می‌بندم و اگر واقعأ کسی بهتر می‌تواند اداره ورزش و جوانان ابرکوه را مدیریت کند در خدمت او هستیم.

وی با اشاره به طوماری که به استان نوشته شده است و نسخه‌ای از آن در اختیار خبرنگار فارس قرار گرفت، افزود: طوماری را ارسال کرده‌اند و در آن به عنوان مثال امضایی با عنوان «مسئول مجموعه ورزشی فراغه» وجود دارد در حالی که چنین مجموعه‌ای در شهرستان وجود ندارد.

قاسمی گفت: مطمئن هستیم که مسئولان استان مهره سوزی نمی‌کنند و در چنین زمینه‌هایی تحقیق کافی به عمل می‌آورند.

قاسمی در مورد عملکرد اداره ورزش و جوانان ابرکوه اظهار داشت: آمار بیمه ورزشکاران سازمان یافته ابرکوه تا آخر آذرماه امسال برابر با 12 ماه سال قبل است اما برخی چون نمی‌خواهند رشد ورزش شهرستان را ببینند، به سیاه‌نمایی دست می‌زنند زیرا اگر رشد ورزش شهرستان مشهود شود، دوران رکود ورزش ابرکوه زیر سئوال می‌رود.

وی افزود: نمی‌دانیم چطور باید ثابت کنیم که ورزش ابرکوه از بسیاری از شهرستان‌ها جلوتر است و یکی از شواهد آن است که شهرستان همجوار ما یک مدال در المپیاد دارالعباده به دست نیاورد اما ورزشکاران ما با 20 مدال از این دوره از مسابقات بازگشتند.

قاسمی ادامه داد: برای تشویق این ورزشکاران باید تلاش کرد اما کمترین بودجه در این زمینه وجود ندارد و حتی نمی‌توان برای اعزام تیمی مانند فوتسال بانوان ابرکوه به عنوان نماینده استان یزد به مسابقات کشوری اقدام کرد.

وی افزود: چند تیم را برای اعزام به مسابقات کشوری به فرمانداری برای تأمین هزینه‌ها معرفی کردیم که نتیجه‌ای نداشت و حتی قهرمان لیگ دسته یک فوتبال ابرکوه که  مشخص شود به دلیل نداشتن هزینه قادر به شرکت در مسابقات استانی نیست.

این مسئول بیان کرد: نمونه دیگر آن است که برای اعزام تیم ووشو ابرکوه به عنوان نماینده استان یزد به مسابقات کشوری هیچ بودجه‌ای وجود ندارد.

قاسمی ادامه داد: در حال حاضر نیز یکی از تیم‌های فوتسال ابرکوه با توجه به نایب قهرمانی در استان، جواز حضور در لیگ دسته سه کشوری را به دست آورده اما به دلیل مشکلات مالی قادر به حضور در این مسابقات نیست.

این مسئول با اشاره به اینکه به دلیل نداشتن اسپانسر همچنین عدم حضور خیران در امر ورزش تنها به کمک‌های دولتی وابسته هستیم، گفت: مدیرکل و معاونان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد بیشترین همکاری را با ورزش شهرستان داشته‌اند اما متأسفانه کمک‌هایی که از دست آنان برمی‌آید، نمی‌تواند برای مطرح کردن تیم‌های ابرکوه در سطح کشور چاره‌ساز باشد.

انتهای پیام/2464/ح40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول