اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط یکی از اصحاب رسانه انجام شد

وقف یک واحد مسکونی در همدان

رئیس خانه مطبوعات استان همدان از وقف یک واحد مسکونی توسط یکی از اصحاب رسانه همدان در هفته وقف خبر داد.

وقف یک واحد مسکونی در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمدرضا عارف پیش از ظهر امروز در سومین همایش وقف و رسانه در همدان با بیان اینکه رسانه در جایگاه خود یک حرکت فرهنگی به حساب می‌آید، به شباهت‌های بین وقف و رسانه اشاره کرد.

وی شباهت بین رسانه و وقف را در ماندگاری مباحث آنان دانست و گفت: آثار خبرنگاران در طول عمر آن‌ها ماندگار است و می‌توانند این خدمت‌رسانی را در امر وقف به کار برند.

رئیس خانه مطبوعات همدان به رابطه خوب بین اداره اوقاف استان و رسانه‌ها اشاره کرد و گفت: این رابطه متقابل نشان از آن دارد که اداره اوقاف به جایگاه و قدرت رسانه‌ در ترویج فرهنگ وقف آشنایی کامل دارند.

وی با اشاره به نقش مهم رسانه‌ها در ترویج فرهنگ وقف گفت: رسانه‌ها با قلم و ظرفیت‌های خود، باید به طور جدی وارد این امر شود و همه را به وقف دعوت کنند.

عارف در پایان سخنان با اشاره به وقف یک واحد مسکونی از سوی یکی از اصحاب رسانه گفت: با برگزاری جلسه‌ای با اوقاف، نوع وقف برای بهره‌مندی بهتر مردم مشخص می‌شود.

انتهای پیام/89029/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول