اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار هندیجان:

ملت تحرکات و سخنان طلبکارانه فتنه‌گران را زیرنظر دارد

فرماندار هندیجان گفت: ملت تحرکات فتنه‌گران و دست و پا زدن‌های بی‌حاصل و سخنان طلبکارانه و بی‌حیا و عقبه‌های فکری و عملیاتی‌شان را زیر نظر دارد.

ملت تحرکات و سخنان طلبکارانه فتنه‌گران را زیرنظر دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان، بهروز فرج‌اللهی صبح امروز در مراسم هماهنگی سالروز 9 دی اظهار کرد: 9 دی انقلاب ما را در مسیر ولایت قرار داد و آن را بیمه کرد.

وی با بیان اینکه 9 دی حرکتی مانند 22 بهمن بود افزود: زنده نگهداشتن این روز بزرگ و تاریخ‌ساز و بررسی ریشه‌ها، علل و عوامل، آثار، برکات، پیامدها و پیام‌های آن موجب نشر فرهنگ بصیرت‌افزایی و جلوگیری از بروز فتنه‌های مشابه در آینده خواهد شد.

فرماندار هندیجان تصریح کرد: 9 دی در تاریخ انقلاب اسلامی به حادثه‌ای فراموش نشدنی تبدیل شده است که یادآور بصیرت بالای مردم و مدیریت حکیمانه مقام معظم رهبری است که توانست مدیریت امور را در دست بگیرد و فتنه دشمنان را مهار کند.

وی همچنین عنوان کرد: این حضور حماسی سبب شد تا دشمنان در یکی از برنامه‌ریزی‌های برجسته‌ خود یعنی فتنه‌انگیزی سال 88 با شکست روبرو شوند و امیدشان ناامید شود.

فرج‌اللهی اضافه کرد: امروز هم ملت نهم دی ماه با همان بصیرت و آمادگی در صحنه حاضر می‌شوند و تحرکات فتنه گران و دست و پا زدن‌های بی‌حاصل و سخنان طلبکارانه و بی‌حیا و عقبه‌های فکری و عملیاتی‌شان را زیر نظر دارد.

وی ادامه داد: اگرچه ایران در طول تاریخ انقلاب با چنین فتنه‌هایی مواجه بود اما این حرکت بی‌نظیر به دلیل اهمیتی که دارد در تاریخ ایران به ثبت رسیده است.

فرماندار هندیجان در پایان گفت: این تجدید خاطره سبب می‌شود تا به دشمن بفهمانیم ملت ما همان ملت سال 88 است و با هر نحوی که با این ملت مقابله کنید این ملت با شما مقابله می‌کند.

وی در پایان با دعوت از شهروندان و مسئولان برای حضور در مراسم 9 دی این شهرستان گفت: امسال این مراسم را به کوری چشم دشمنان باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار خواهیم کرد.

*ملت ایران بارها رشد و شعور بالای انقلابی خود را اثبات کرده‌اند

امام جمعه هندیجان در ادامه این جلسه اظهار کرد: ملت ایران، بارها رشد و شعور بالای انقلابی خود را در مقاطع مختلف اثبات کرده و از بدو انقلاب تاکنون، هر زمان که نظام جمهوری اسلامی به حضور و مشارکت مردم نیاز داشته است، با تمام توان برای دفاع از انقلاب و نظامشان در عرصه حاضر بوده‌اند.

حجت‌الاسلام علی شمیل‌پور خاطرنشان کرد: نهم دی‌ماه سال 88 نیز مشمول همین وضعیت بود و مردم با راهپیمایی، حمایت خود را از موازین انقلاب و اسلام اعلام کردند.

وی ادامه داد: دشمنان نظام و فتنه‎گران به بهانه تقلب به کف خیابان‎ها ریختند و با توهین به امام و مقدسات و آرمان‎های انقلاب طرف بازنده نیز به بهانه‎های واهی راه را برای دشمنان خارجی هموار کردند.

امام جمعه هندیجان بیان کرد: حماسه 9 دی سال 88 را می‌توان بی‌شک بزرگ‌ترین و بی‌نظیر‌ترین حرکت خودجوش مردمی در حمایت از آرمان‌های انقلاب و رهبری از بعد از انقلاب تاکنون دانست.

وی ابراز داشت: وجه تمایز این حرکت به موقع، خود جوش و فوق‌العاده ملت نسبت به دیگر اجتماعات در مناسبت‌های مختلف نظیر راهپیمایی‌های روز قدس، 22 بهمن و یا 13 آبان و... این است که این حماسه مثال زدنی بدون هیچ هماهنگی و تبلیغی با حضور غیر قابل تصور مردم صورت گرفت و چنان شد که طومار فتنه‌گران و حامیان‌شان را در هم پیچید که هنوز در بهت آن به سر می‌برند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی هندیجان در پایان گفت: بزرگ‌ترین پیام 9 دی از سوی مردم آگاه و شریف ایران پیروی از اصول انقلاب اسلامی و حمایت بی‌چون و چرا از ولایت فقیه بود و به‌حق جلوه تمام‌نمای بصیرت این ملت همیشه در صحنه را نشان داد.

انتهای پیام/72001/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول