اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری جیرفت:

انتشار فرهنگ ناب اسلامی راه‌ مقابله با تهاجم فرهنگی است

رئیس دادگستری شهرستان جیرفت گفت: یکی از راه‌های مبارزه و مقابله با تهاجم فرهنگی، انتشار فرهنگ ناب اسلامی و دینی است که مرکز آن ایران است و باید در این زمینه تلاش شود.

انتشار فرهنگ ناب اسلامی راه‌ مقابله با تهاجم فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، احمدعلی انجم‌روز صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز یکی از ابزارهای فرهنگی مؤثر بر افکار عمومی، رسانه‌های گروهی به ویژه رادیو و تلویزیون است که می‌تواند جنبه‌های منفی و مثبتی داشته باشد.

وی بیان داشت: امروز که استکبار جهانی و متولیان فرهنگ‌های منحط غربی به ویژه رژیم صهیونیستی با استفاده از ابزار رسانه بدون هزینه در خانه‌های مردم لانه گزیده‌اند و تمام افکار فرهنگی اجتماعی مردم را نشانه گرفته‌اند، انتظار است مسئولان با جدیت هر چه تمام‌تر توان خود را برای مقابله با جنگ نرم دشمن به کار گیرند.

رئیس دادگستری شهرستان جیرفت عنوان کرد: فرهنگ غرب هر روز نشانه‌های خود را در خانواده‌ها و قشر جوان نشان می‌دهد که سهم جهان سوم و کشورهای مسلمان به ویژه ملت ایران اسلامی از تلویزیون‌های ماهواره‌ای، جهات منفی و اخلاق برانداز آن شده است.

انجم‌روز تصریح کرد: استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی به همراه کشورهای غربی در لابه‌لای برنامه‌های ماهواره‌ای همواره سعی و تلاش دارند تا عرفان‌های نوظهور و فرقه‌های ضاله وهابیت و بهائیت را در کشورهای جهان ترویج کنند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از راه‌های مبارزه و مقابله با این تهاجم فرهنگی، انتشار فرهنگ ناب اسلامی و دینی است که مرکز آن ایران است و باید در این زمینه بیش از بیش تلاش شود.

انجم‌روز اذعان داشت: آنها با پخش شبکه‌های ماهواره‌ای سعی دارند آرام آرام با منحرف کردن جوانان این قشر تاثیرگذار و سرمایه اصلی مملکت را از ما بگیرند که این خسارتی جبران‌ناپذیر برای ما محسوب می‌شود.

انتهای پیام/2655/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول