اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی آبادان خبر داد

اعزام تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی آبادان به 1459 ماموریت

رئیس مرکز مدیریت و حوادث فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان از اعزام تکنسین‌های این مرکز به یک هزار و 459 ماموریت در یک ماه گذشته خبر داد.

اعزام تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی آبادان به 1459 ماموریت

شهرام مقام امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: در یک ماه گذشته تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی حوزه فعالیت مناطق تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی آبادان به یک هزار 459 ماموریت اعزام شده که از این تعداد، بیشترین ماموریت به آبادان اختصاص داشت.

وی در همین خصوص اضافه کرد: از تعداد ماموریت انجام شده، بیش از 500 ماموریت در آبادان، 467 ماموریت در خرمشهر، نزدیک به 100 ماموریت در شادگان، بیش از 250 ماموریت در بندرماهشهر و بالاخره 104 ماموریت نیز در شهرستان هندیجان انجام شد.

رئیس مرکز مدیریت و حوادث فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان با اشاره به جزئیات این ماموریت‌ها، افزود: در میان ماموریت‌های تصادفی انجام شده در نزدیک به 250 ماموریت، تکنسین‌‎های ما، حادثه‌دیدگان را به نزدیک‌ترین بیمارستان منتقل کردند.

وی خاطرنشان کرد: در این ماموریت‌های تصادفی در 43 مورد نیز نیازی به اعزام به بیمارستان احساس نشده و حادثه‌دیدگان در محل شکل‌گیری حادثه، توسط کارمندان فوریت‌های پزشکی منطقه، درمان شدند.

مقام از اعزام 552 بیمار به بیمارستان در ماموریت‌های غیرتصادفی انجام شده فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان در یک ماه اخیر خبر داد و تصریح کرد: تعداد 459 نفر نیز در ماموریت‌های غیرتصادفی انجام شده نیاز به اعزام به بیمارستان نداشته و در محل درمان شدند.

انتهای پیام/72001/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول