اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر چابهار:

شهردار جدید شهر بندری چابهار معرفی می‌شود

رئیس شورای شهر چابهار گفت: به زودی دادکریم بلوچ شهردار جدید شهر بندری چابهار به صورت رسمی معرفی می‌شود.

شهردار جدید شهر بندری چابهار معرفی می‌شود

واحدبخش دوربین امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در چابهار اظهار داشت: همکاری همه جانبه و تنگاتنگ شورای شهر چابهار با شهردار جدید این شهر بندری می‌تواند روند توسعه و رشد مدیریت شهری را شتاب جهش‌داری بخشد.

رئیس شورای شهر چابهار گفت: به زودی شهردار جدید شهر بندری چابهار به صورت رسمی معرفی و آغاز به کار خواهد کرد.

این مسئول با بیان توانمندی‎های دادکریم بلوچ، شهردار منتخب شورای شهر چابهار تصریح کرد: قطعاً شهردار جدید با توجه به توانمندی‎هایی که از ایشان سراغ داریم و دوره‎های مدیریتی که در شهرهای نگور، راسک و کنارک داشته و به دنبال آن رضایت‎مندی بالای مردم، سکانداری شهرداری چابهار را از آن خود کرده است.

وی ادامه داد: شهردار جدید چابهار با توجه به سوابق درخشان و موفق مدیریتی خود طی 10 ساله اخیر با اقدامات علمی و براساس تخصص‌ خود توانسته موفقیت‎های خوبی در عرصه مدیریت شهری را برای مردم به ارمغان آورد.

دوربین سابقه یک دهه  بلوچ در عرصه مدیریت شهری را یکی دیگر از ملاک‎هایی برشمرد که شورا در انتخاب وی مد نظر قرار داده و تخصص دانشگاهی و توانمندی‎های وی می‎تواند عامل توسعه شتاب‌دار و هدفمند در شهر بندری چابهار را برای مردم این شهرستان به همراه داشته باشد.

رئیس شورای شهر چابهار تصریح کرد: شورای شهر با شهردار جدید همکاری تنگاتنگی خواهد داشت  تا با وجود شهرداری متخصص، توانمند، بسیاری از فرصت‎های ساکن فعلی شهر چابهار را به فرصت‎های طلایی در راستای توسعه مدیریت شهری به‌کار گیرد.

وی یادآور شد: امیدواریم با مدیریت هدفمند شهردار جدید، همیاری شورای شهر و دیگر مسئولان در آینده نزدیک شهر بندری چابهار بیش از گذشته چهره‎ای مدرن و براساس علوم روز شهرسازی دنیا به خود بگیرد.

انتهای پیام/75007/ل30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول