اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر مشهد:

ارقام اعلامی درباره المان‌های شهری مشهد واقعیت ندارد

عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به اینکه ارقام اعلامی در مورد المان‌های شهری واقعیت ندارد، گفت: نصب این المان‌ها ادامه پیدا می‌کند.

ارقام اعلامی درباره المان‌های شهری مشهد واقعیت ندارد

سید جلال فیاضی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: اصولاً این گونه اقدامات را اسراف نمی‌دانم چون این کارها حرکت‎‌هایی در جهت هویت‌سازی و ایجاد پویایی و نشاط در جامعه است و در واقع تاثیرگذاری فرهنگی خوبی دارد.

رئیس دانشکده خبر مشهد با بیان اینکه قطعاً نصب المان‌ها ادامه پیدا می‌کند، افزود: در جلسه‌ای که با دست‌اندرکاران این طرح در حضور رئیس کمیسیون فرهنگی شورا برگزار شد، مقرر شد آنها کار خود را با سرعت ادامه دهند.

فیاضی ادامه داد: البته طبیعی است در سال جدید تعداد این المان‌ها کمتر باشد زیرا تعداد زیادی المان ثابت در شهر نصب شده است بنابراین ما مکان زیادی برای نصب المان جدید نداریم؛ همچنین امسال ایام نوروز همزمان با فاطمیه است بنابراین در این زمینه رعایت این موضوع نیز خواهد شد.

رئیس کارگروه هنر و رسانه شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: نصب این المان‌ها که بازتاب جهانی نیز داشته ضروری است و من به هیچ وجه این کار را اسراف نمی‌دانم؛ البته بخش عمده‌ آن گل‌آرایی و فضای سبز است.

عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد خاطرنشان کرد: در نظرسنجی‌هایی که در این خصوص با مجاورین و زائرین شده مردم از این طرح استقبال کرده‌اند، ضمن اینکه ارقامی که درباره هزینه نصب المان‌ها اعلام می‌شود کاملاً غیرواقعی است.

وی ادامه داد: برای مثال گفته می‌شود این طرح در سال 92، 18 میلیارد تومان هزینه داشته است که با بررسی‌هایی که من انجام دادم برای این طرح در کل شش سال گذشته 16 میلیارد تومان هزینه شده است و با توجه به بازتاب و تاثیرگذاری آن در میان مردم و نسبت به هزینه‌هایی که در دیگر حوزه‌های سخت‌افزاری می‌شود، رقم زیادی نیست.

انتهای پیام/2202/ز30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول