اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری مراسم معارفه

فیاضی رسماً رئیس دانشکده خبر مشهد شد

مراسم معارفه سیدجلال فیاضی به عنوان رئیس دانشکده خبر واحد مشهد ظهر امروز برگزار شد.

فیاضی رسماً رئیس دانشکده خبر مشهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مراسم معارفه سیدجلال فیاضی به عنوان رئیس دانشکده خبر واحد مشهد بعدازظهر امروز با حضور محمود احمدی رئیس دانشکده خبر، معاون استاندار خراسان رضوی، جهانبخش و دبیریان اعضای شورای اسلامی شهر مشهد و جمعی از مسئولان رسانه‌ای استان در سالن همایش فرهنگ و رسانه مشهد برگزار شد.

رئیس دانشکده خبر با اشاره به سابقه رسانه‌ای فیاضی و اینکه پدر وی نیز خبرنگار بوده است، اظهار کرد: دانشکده خبر در حال حاضر دارای 6 هزار دانشجو در 25 رشته رسانه‌ای در بخش بین‌الملل و فارسی (مترجمی خبر، عکاسی خبر تا رشته‌های شنیداری و دیداری از جمله مجری‌گری، امور فرهنگی و ...) است.

محمود احمدی بازگشت دوباره فیاضی را به عرصه خبر تبریک گفت و افزود: با سابقه‌ای که از فیاضی سراغ داریم امید است دانشکده خبر به عرصه‌های بالاتری ارتقا یابد.

سیدجلال فیاضی نیز در این مراسم گفت: به علت مشغله زیادی که در شورای شهر دارم امیدوارم تصدی‌گری این دوران طولانی نباشد.

وی افزود: از کارهایی که باید در امور این دانشکده انجام شود؛ سر و سامان دادن به ساختار کلی دانشکده، تشکیل شورای سیاست‌گذاری رسانه و ساختمان دانشکده است.

فیاضی ادامه داد: دانشکده باید مرکز آموزش رسانه‌های استانی باشد؛ همچنین باید تأمین و تربیت نیروی انسانی خبره مورد نیاز استان را به عهده بگیرد.

وی تصریح کرد: عنوان دانشکده خبر خود یک برند است و کسی که به عنوان فارغ‌التحصیل این دانشکده می‌خواهد کار کند از عنوان دانشکده خبر به عنوان یک برند می‌تواند استفاده کند.

فیاضی اضافه کرد: دوره‌های تکمیلی نیز باید به دانشکده خبر مشهد اضافه شود.

وی یکی از مشکلات دانشکده خبر را ساختمان این دانشگاه عنوان کرد و گفت:‌ این معضل را باید در اسرع وقت حل کنیم.

فیاضی گفت: در دانشکده‌های خبر تهران و بعضی‌ از شهرستان‌ها رشته‌های دیداری و شنیداری را می‌بینیم که امیدواریم بتوانیم این رشته‌ها را به دانشکده خبر مشهد بیاوریم، در این راستا از کمک تمام دوستان استقبال می‌کنیم و یاری مسئولان را می‌طلبیم تا دانشکده خبر را «دانشکده خبر» کنیم.

انتهای پیام/2202/ز30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول