اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار قم:

نمایشگاه‌ها محلی برای ارائه و توسعه ایده‌ها هستند

معاون برنامه‌ریزی استاندار قم گفت: ارائه ایده‌ها و دستاوردها در قالب نمایشگاه‌ها مسیر را برای توسعه آن ایده و اشتغال‌زایی فراهم می‌کند.

نمایشگاه‌ها محلی برای ارائه و توسعه ایده‌ها هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری نمایشگاه پژوهش، اشتغال و توسعه کارآفرینی استان قم، سید رضا دهناد در حاشیه بازدید از این نمایشگاه با تاکید بر اینکه ویژگی ممتاز این نمایشگاه جمع کردن سه مقوله پژوهش، کارآفرینی و اشتغال در کنار یکدیگر است، اظهار داشت: وجود چنین نمایشگاه‌هایی کمک می‌کند که پژوهشگران کارهای خود را عرضه کنند و در این فرصت مخاطبان خود را بیابند.

وی با بیان اینکه وجود پژوهش در کنار کارهای علمی می‌تواند فرصتی باشد برای تبدیل پژوهش‌ها به اشتغال و کارآفرینی، افزود: ارائه ایده‌ها و دستاوردها در قالب چنین نمایشگاه‌هایی مسیر را برای توسعه آن ایده و اشتغال‌زایی فراهم می‌کند.

معاون برنامه‌ریزی استاندار قم در پاسخ به اینکه سازمان‌ها و ارگان‌ها چگونه می‌توانند از نخبگان، کارآفرینان و مبتکرین حمایت کنند، بیان کرد: نفس وجود نمایشگاه رسانه‌ای برای معرفی ایده‌ها و اختراعات است و دستگاه‌های مختلف می‌توانند حلقه رابط بین صاحبان ایده‌ها و سرمایه‌گذاران در عرصه‌های مختلف باشند.

وی ادامه داد: کارآفرینان و مخترعان نیز می‌توانند بسته‌ای از دستاوردهای خود را در قالب لوح فشرده و نرم افزار با هدف یافتن مخاطبان در اختیار سازمان‌ها و ارگان‌ها و صاحبان صنایع و سرمایه‌گذاران قرار دهند زیرا تا این دستاوردها در معرض دید قرار نگیرند شناسایی و نیازسنجی برای تولید و سرمایه‌گذاری محقق نمی‌شود.

دهناد خاطرنشان کرد: کارهای خوبی در غرفه‌های مختلف نمایشگاه انجام شده بود که این فعالیت‌ها باید بصورت مستمر صورت بگیرد و فقط برای مقطعی کوتاه نباشد.

معاون برنامه‌ریزی استاندار قم گفت: با رایزنی‌های رئیس دانشگاه علمی کاربردی به دنبال این هستیم که یک مکان به صورت دائمی پیش‌بینی کنیم تا مردم بتوانند در طول سال از این دستاوردها بازدید و استفاده کنند.

گفتنی است نمایشگاه پژوهش، اشتغال و توسعه کارآفرینی استان قم از چهارم دی‌ماه در مجتمع فرهنگی تربیتی امام خمینی(ره) آغاز شده و تا هشتم دی‌ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/2258/ک/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول