اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست بررسی مشکلات ورزشی شهر فرون‌آباد مطرح شد

پیگیری مطالبات ورزشی شهروندان فرون‌آباد

نشست بررسی مشکلات ورزشی شهر فرون‌آباد با حضور مدیران شهری فرون‌آباد و مسئولان اداره ورزش و جوانان شهرستان پاکدشت برگزار شد.

پیگیری مطالبات ورزشی شهروندان فرون‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، بعد از ظهر امروز طی نشستی مشترک با حضور علی اصغرپور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پاکدشت، علی بندعلیان شهردار فرون‌آباد، احمد آرامی رئیس شورا، ابراهیم رضایی‌فر نایب رئیس شورا و هاشم سیری عضو شورای اسلامی شهر فرون‌آباد به منظور بررسی مسائل و مشکلات ورزشی شهر و توجه به ورزش، توسعه و گسترش و رونق آن در ساختمان شورای اسلامی شهر فرون‌آباد برگزار شد.

رئیس شورای اسلامی شهر فرون‌آباد گزارشی از مشکلات و فعالیت‌های ورزشی در شهر فرون‌آباد ارائه کرد و خواستار رسیدگی مشکلات از سوی اداره ورزش و جوانان شد.

 

 

احمد آرام گفت: در حال حاضر نبود یک دفتر نمایندگی از اداره ورزش و جوانان شهرستان پاکدشت در شهر برای ساماندهی و پیگیری مطالبات ورزشی شهروندان یکی از مهم‌ترین مسائلی است که ورزشکاران شهر فرون‌آباد با آن روبرو هستند.

وی ادامه داد: مشکل دیگر این شهر این است که در حال حاضر تنها یک سالن ورزشی و یک زمین فوتبال خاکی در شهر موجود است که آن هم از استاندارد مناسب برخوردار نیست و با همین وضعیت باید به بانوان و آقایان خدمات ارائه دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر فرون‌آباد ابراز داشت: متأسفانه علی‌رغم استقبال بانوان شهر فرون آباد از ورزش فضای مناسب برای فعالیت آن‌ها وجود ندارد و این مسئله موجب نارضایتی این قشر بسیار مهم است.

نحوه بررسی راه‌های تعامل با بخش خصوصی

شهردار فرون‌آباد به مسائل و مشکلات ورزشی و جوانان این شهر در عرصه ورزش اشاره و بر لزوم رفع این مشکلات تأکید کرد.

علی بند علیان بیان داشت: بررسی راهکارهای لازم و رفع نواقص و کمبودها، شناسایی منابع مالی برای تقویت ورزش شهر و بررسی قوانین موجود برای حمایت بخش خصوصی از ورزش و نحوه تعامل با بخش خصوصی از جمله مواردی است که باید مورد بررسی قرار گیرد.

شهردار فرون آباد در پایان از آمادگی مدیریت شهری برای همکاری و تعامل بیشتر با اداره ورزش و جوانان شهرستان خبر داد.

حق مردم فرون‌آباد ادا نشده است

هاشم سیری، عضو شورای اسلامی شهر فرون‌آباد نیز در این نشست عنوان کرد: در این سال‌ها حق مردم شهر فرون‌آباد آن طور که در شأن آن‌ها بوده ادا نشده است وی سپس به مشکلات و قابلیت‌های موجود ورزشی در سطح شهر اشاره کرد.

 

آمادگی تاسیس نمایندگی اداره ورزش و جوانان در فرون‌آباد

علی اصغرپور، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پاکدشت ضمن تشکر از تمام افرادی که برای رشد ورزش شهر فرون‌آباد تلاش کرده‌اند، گفت: شهر فرون‌آباد با همدلی علاقمندان به ورزش توانسته است به موفقیت‌های بسیاری دست یابد.

وی در ادامه از ساخت سالن ورزشی و زمین چمن به شرط واگذاری زمین در شهر فرون‌آباد خبر داد و افزود: در این زمینه به تمام نظرات مسئولان شهری احترام گذاشته و با برنامه‌ریزی و هدف به فعالیت ادامه داده تا ان‌شاءالله موانع پیشرفت ورزش آقایان و بانوان در شهر فرون‌آباد رفع شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پاکدشت همچنین از آمادگی اداره مطبوع خود برای ایجاد و تأسیس دفتر نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر فرون‌آباد خبر داد و تأکید کرد: از تمام ظرفیت‌ها برای اعتلای ورزش شهرستان به‌ویژه شهر فرون‌آباد استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام/2462/ک40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول