اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس HSE پالایشگاه جم تاکید کرد

رعایت تمامی الزامات ایمنی در تولید گاز زمستانی پالایشگاه جم

رئیس HSE پالایشگاه جم بر لزوم رعایت تمامی الزامات ایمنی در تولید گاز زمستانی پالایشگاه جم تاکید کرد.

رعایت تمامی الزامات ایمنی در تولید گاز زمستانی پالایشگاه جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، محمدرضا دهقان‌منشادی ظهر امروز در بازدید از پالایشگاه جم اظهار داشت: تامین 27 درصد گاز کشور امری بسیار مهم و ارزشمند است و نشان‌دهنده جایگاه این مجموعه در صنعت نفت است.

وی افزود: برای موفقیت در این مجموعه باید مسایل ایمنی و زیست‌محیطی را رعایت کنیم.

رئیس HSE شرکت پالایش گاز فجر جم بر رعایت تمامی الزامات ایمنی در تولید گاز این شرکت در زمستان جاری تاکید کرد.

دهقان‌منشادی خاطرنشان کرد: برگزاری 28 مورد مانور جامع مدیریت بحران و شرایط اضطراری، نیروهای HSE شرکت را در آماده‌ترین شرایط ممکن نگه داشته است.

وی افزود: با توکل به خداوند متعال و هوشیاری تمامی کارکنان زمستانی بدون حادثه را پشت سر خواهیم گذاشت و در تمامی بخش‌های تولید به تمامی الزامات ایمنی توجه خواهد شد.

رئیس HSE شرکت پالایش گاز فجر جم، کسب مقام سوم المپیاد ورزشی آتش‌نشانان شرکت ملی گاز ایران را نشانه دیگری از آمادگی کامل نیروهای ایمنی پالایشگاه دانست و تصریح کرد: بدون شک تولید با ایمن همواره مدنظر ما خواهد بود.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود مجموعه فعالیت‌های محیط زیست شرکت و همچنین بخش‌های بهداشت و سلامت کارکنان را نیز مورد تقدیر قرار داد.

دهقان‌منشادی بازنگری فرم‌های شناسایی خطرات و ارزیابی ریسک واحدهای شرکت پالایش گاز فجر جم را از دیگر اقداماتی دانست که در پالایشگاه انجام گرفته است.

وی ادامه داد: چهارمین بازنگری فرم‌های "شناسایی خطرات و ارزیابی ریسک " واحدهای شرکت پالایش گاز فجر جم نیز با کمک کارشناسان واحدهای مربوطه انجام شده است.

رئیس HSE شرکت پالایش گاز فجر جم، هدف از انجام این بازنگری را، شناسایی عوامل مخاطره‌آمیز مربوط به هر واحد کاری و آشنایی با این عوامل و پیشگیری از به وجود آمدن حادثه برای نیروهای کاری دانست.

وی اضافه کرد: در این دوره بازنگری، موارد مربوط به بهداشت شغلی و عوامل زیان‌آور محیط کار بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

دهقان‌منشادی همچنین به روز رسانی فرم جنبه‌های محیط زیستی واحدهای شرکت پالایش گاز فجرجم را از دیگر اقداماتی دانست که با کمک کارشناسان واحدهای مربوطه در پالایشگاه انجام گرفته است.

وی گفت: جنبه محیط زیستی بخشی از فعالیت‌ها، محصولات یا خدمات یک سازمان که بتواند با محیط زیست تاثیر متقابل داشته باشد را شامل می‌شود و هدف از نگارش جنبه‌ها تشریح روند شناسایی، ارزیابی، طبقه‌بندی و کنترل جنبه‌های محیط زیستی است.

انتهای پیام/2451/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول