اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بازرسی وزارت نفت خبر داد

تولید روزانه 127میلیون مترمکعب گاز در پالایشگاه جم

مدیرکل بازرسی وزارت نفت از تولید روزانه 127 میلیون مترمکعب گاز در پالایشگاه جم خبر داد.

تولید روزانه 127میلیون مترمکعب گاز در پالایشگاه جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، سید رحیم عقیق یکشنبه‌شب در بازدید از پالایشگاه جم اظهار داشت: اقدام شرکت پالایش گاز فجر جم در تولید حداکثری بسیار مهم بوده است.

مدیر کل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت نفت خاطرنشان کرد: بدون شک تولید 127 میلیون مترمکعب گاز از طرف شرکت پالایش گاز فجر جم علاوه بر اینکه به مردم خدمت بزرگی می‌شود نزد خداوند نیز اجر و پاداش بزرگی دارد.

وی افزود: از اینکه فرصتی به‌دست آمد تا گزارش کاملی از وضعیت تولید و فعالیت‌های شرکت پالایش گاز فجر جم را از نزدیک لمس کنم و بخشی از زحمات انجام شده را ببینم مایه خوشحالی و خرسندی است.

مدیرکل بازرسی وزارت نفت تصریح کرد: پالایشگاه‌های کشور همگی بخشی از سرمایه‌های ملی هستند که باید در خدمت رفاه مردم قرار گیرند.

وی گفت: خودکفایی و عدم نیازمندی به بیگانگان رسالت مهمی است که همه شرکت‌های وزارت نفت باید با جدیت در این مسیر گام بردارند و برنامه‌ریزی کنند.

عقیق اظهار داشت: همانگونه که یک روز در میدان جنگ نظامی شایستگی خود را نشان دادیم اکنون نیز می‌توانیم در جنگ اقتصادی و شرایط تحریم پیروزی دیگری را در برابر جبهه دشمن رقم زنیم.

وی انگیزه‌های دینی را یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت دانست و یادآور شد: انگیزه‌های دینی در کنار انگیزه‌های سازمانی، باعث رشد و پیشرفت می‌شود و مسیر تعالی و شکوفایی را شتاب می‌بخشد.

مدیرکل بازرسی وزارت نفت همچنین با اشاره به اهمیت رضایتمندی کارکنان و ذینفعان خاطرنشان کرد: بزرگترین سرمایه وزارت نفت، رضایتمندی کارکنان و مشتریان در تمامی سطوح است.

وی تاکید کرد: مدیران و کارکنان باید در محیطی بدون حاشیه و با کمترین دغدغه به کار خود ادامه دهند و سازمان بازرسی وزارت نفت نیز موانع موجود در این مسیر را بر خواهد داشت.

عقیق به رویکردهای سازمان بازرسی وزارت نفت اشاره کرد و یادآور شد: کمک به پویایی و سلامت سازمان، توسعه فرهنگ خودکفایی، مثبت نگری در اجرای قوانین و مقررات، تقویت روحیه قانون‌پذیری و قانونمداری، تدوین منشور اخلاقی، رعایت انصاف، رعایت حریم خصوصی افراد، امانتداری و توجه به اولویت‌ها از رویکردها و برنامه‌های جدید سازمان بازرسی است.

وی گفت: اعتدال در منشور اخلاقی وزارت نفت نقش بسیار مهمی دارد و هیچ گونه تندروی و یا کندروی از سوی مدیران و کارکنان پذیرفتنی نیست.

انتهای پیام/2451/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول