اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای استان آذربایجان‌شرقی خبر داد

ضرورت پرداخت خسارت آلایندگی به مناطق ارسباران

رئیس شورای استان آذربایجان‌شرقی گفت: واحدهای صنعتی و تولیدی فعال در مناطق ارسباران باید پرداخت خسارت آلایندگی را در اولویت کاری خود قرار دهند.

ضرورت پرداخت خسارت آلایندگی به مناطق ارسباران

احتشام حاجی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: مردم مناطقی مانند اهر، کلیبر، هوراند و ورزقان که واحدهای تولید به خصوص در حوزه تولیدات معدنی مس و طلا انتظار دارند تا صاحبان این صنایع نسبت به جبران حداقل خسارت آلایندگی در این مناطق توجه کنند.

خشکسالی زیرساخت‌ها در مناطق زلزله‌زده ارسباران

وی با اشاره به اینکه مناطق زلزله‌زده ارسباران همچنان در حوزه زیرساخت‌ها با مشکلات متعددی مواجه است، گفت: با وجود گذشت نزدیک به 1.5 سال از حادثه زلزله ارسباران هنوز در بخش زیرساخت‌های این مناطق اقدام قابل توجهی صورت نگرفته و این امر باعث بوجود آمدن مشکلات فراوانی برای ساکنان این مناطق شده است.

حاجی‌پور از خواسته منتخبان شورای این شهرستان‌ها برای تشکیل کارگروهی در شورای استان خبر داد و گفت: در صورت موافقت اعضای شورای استان این کارگروه به منظور پیگیری مطالبات و خواسته‌های مردم زلزله‌زده تشکیل می‌شود.

این منتخب شورای استان کمبود ماشین‌آلات راهداری بخصوص در ایام زمستان را از دیگر مشکلات گریبانگیر مردم این مناطق عنوان کرد و گفت: نبود ماشین‌آلات سنگین نظیر لدر، برولدزر و ماشین برف‌روبی در مناطق ارسباران به مانند سایر مناطق کوهستانی مشکلات فراوانی را در فصل زمستان برای ساکنان این مناطق بوجود آورده است.

انتهای پیام/60002/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول