اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی:

مردم استقبال پررنگی از زائرین پیاده داشته باشند

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در استقبال از زائرین پیاده، مردم باید حضور پررنگی داشته باشند.

مردم استقبال پررنگی از زائرین پیاده داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سردار بهمن امیری‌مقدم در جلسه کارگروه زیارت استان که با حضور آیت‎الله واعظ طبسی در تالار آئینه حرم رضوی برگزار شد، اظهار داشت: ما در نیروی انتظامی تلاش داریم در بحث امنیت با ارگان‌های دیگر همکاری داشته باشیم.

امیری‌مقدم با بیان اینکه باید در بحث زائرین پیاده مردم به طور مستقیم وارد شوند، افزود: ما باید کارهای مردمی را بیشتر کنیم و مردم را با هیئت‌های مذهبی همراه سازیم و ایستگاه‌های صلواتی را گرچه که باعث ترافیک می‌شوند را گسترش دهیم.

در ادامه این جلسه حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌رضوی، بیان داشت: اداره کل اوقاف ویژه برنامه‌ای را با نام قدم‌های آسمانی در خصوص زائرین پیاده تدارک دیده و برای زائرین 96 پایگاه‌ سازماندهی شده که این پایگاه‌ها در استان‌های گلستان، مازندران، سمنان، خراسان رضوی، شمالی و جنوبی حضور دارند.

وی در ادامه با بیان اینکه برای این پایگاه‌ها سه ماموریت تعریف شده، اضافه کرد: ماموریت اول استقرار روحانی برای نماز جماعت و مباحث دینی است و ماموریت دوم ارائه بسته‌های فرهنگی به زائران است و در ماموریت سوم  زائرین مورد استقبال و پذیرایی قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/2202/ق20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول