اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی همدان خبر داد

قرائت زیارتنامه حضرت رسول(ص) از بعید در امامزاده عبدالله(ع)

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از برگزاری مراسم قرائت زیارتنامه حضرت رسول(ص) در امامزاده عبدالله(ع) خبر داد.

قرائت زیارتنامه حضرت رسول(ص) از بعید در امامزاده عبدالله(ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، هادی فیض‌منش پیش از ظهر امروز در ستاد بزرگداشت پیامبر اعظم(ص) در همدان با بیان اینکه رسول اکرم(ص) کامل‌کننده دین همه انبیای الهی هستند، افزود: اگر ما در برنامه‌ریزی برای همه امور به رهنمودهای ایشان متوسل شویم، بسیاری از ناهنجاری‌های موجود در جامعه از بین خواهد رفت.

وی افزود: امسال ستاد گرامیداشت پیامبر اعظم(ص) طبق روال سال‌‌های گذشته با همکاری دستگاه‌ها با مراسم قرائت «زیارتنامه حضرت رسول(ص) از بعید» در استان برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان 28 صفر را یکی از مهم‌ترین روزها در تقویم مسلمانان جهان دانست و اظهار کرد: قرار بود برنامه اصلی قرائت زیارتنامه در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شود، اما بعد از بررسی‌ مجدد، برگزاری این برنامه به بقعه متبرکه امامزاده عبدالله(ع) منتقل شد.

وی با تأکید بر اینکه این مراسم روز سه شنبه 28 صفر ساعت 15 همزمان با سراسر کشور خواهد بود، گفت: 30 کانون فرهنگی هنری مساجد، پایگاه‌های بسیج، بقاع متبرکه استان این برنامه را برگزار خواهند کرد.

معاون فرهنگی و هنری اداره ارشاد اسلامی همدان ابراز داشت: مراسم قرائت زیارتنامه حضرت رسول(ص) از بعید روز دوشنبه نیز در اداره‌ها و سازمان‌های دولتی برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان نیز با بیان اینکه مراسم قرائت زیارتنامه حضرت رسول(ص) از بعید در 25 بقعه شاخص استان برگزار خواهد شد، گفت: بقاع متبرکه امامزاده عبدالله(ع)، فرزند علی(ع)، زبیده خاتون(س)، شاهزاده حسین(ع)، امامزاده یحیی(ع)، امامزاده خضر(ع) و باغ بهشت هم در شهر همدان میزبان برگزاری این مراسم خواهند بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین قبادی افزود: اگر شرایط هوا روز سه شنبه مساعد باشد، صحن امامزاده عبدالله مفروش خواهد شد و در غیر این صورت زائران می‌توانند در رواق‌ها و حسینیه امامزاده به قرائت زیارتنامه بپردازند.

در این جلسه مقرر شد تبلیغات شهری و نصب بنر برعهده شهرداری همدان، اطلاع‌رسانی درخصوص زمان و مکان برگزاری مراسم و پخش برنامه قرائت زیارت حضرت رسول(ص) از بعید بر عهده صدا و سیما باشد.

انتهای پیام/89031/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول