اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت پتروشیمی جم‌صنعتکاران خبر داد

اجرای پروژه فاز 2 پتروشیمی جم

مدیر عامل شرکت پتروشیمی جم‌صنعتکاران از اجرای پروژه فاز دو پتروشیمی جم خبر داد.

اجرای پروژه فاز 2 پتروشیمی جم

رمضانعلی عموزاده آرایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عسلویه اظهار داشت: شرکت پتروشیمی جم از شرکت‌های مهم در صنعت نفت و گاز به شمار می‌رود و روز به روز شاهد پیشرفت بیشتری در این مجموعه هستیم.

وی افزود: تلاش برای افزایش بهره‌وری از اساسی‌ترین برنامه‌های مدیران پتروشیمی جم است و شرکت جم‌صنعتکاران نیز با همه ظرفیت و توان در این مسیر گام برمی‌دارد.

مدیر عامل شرکت پتروشیمی جم‌صنعتکاران خاطرنشان کرد: شرکت جم‌صنعتکاران هم‌اکنون چند پروژه زیربنایی و مهم را در سطح منطقه عملیاتی و اجرایی کرده که تکمیل این طرح‌ها گامی در راستای موفقیت و پیشرفت مجموعه است.

عموزاده تصریح کرد: مجتمع عظیم فرهنگی و مذهبی شامل نمازخانه و سالن‌های فرهنگی و همچنین سالن نمایش و آمفی‌تئاتر از جمله این پروژه‌های در دست اجراست.

وی از اجرای پروژه هتل‌آپارتمان مشهد توسط شرکت جم‌صنعتکاران خبر داد و گفت: پروژه دیگری که به یاری خدا در دهه فجر به بهره‌برداری خواهد رسید، هتل آپارتمان مشهد است که با افتتاح آن کارکنان می‌توانند مکانی برای استقرار در سفر زیارتی خود به مشهد مقدس داشته باشند.

این مسئول تاکید کرد: پروژه سردرب عظیم شرکت پتروشیمی جم نیز از جمله پروژه‌های مهمی است که امیدواریم به زودی تکمیل شده و به بهره‌برداری برسد.

عموزاده از اجرای پروژه فاز دو پتروشیمی جم خبر داد و ابراز داشت: این طرح بزرگ در بخش طرح‌های توسعه صنعتی است که با اقتدار کامل در حال اجراست و به فضل خدا با تلاش شبانه‌روزی تکمیل می‌شود.

انتهای پیام/2451/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول