اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب مؤتلفه استان کردستان:

نظر اصولگرایان به دولت حمایت حکیمانه و دعوت به اعتدال است

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی کردستان گفت: حمایت حکیمانه، نقد مشفقانه و دعوت به اعتدال نظر اصولگرایان نسبت به دولت یازدهم است.

نظر اصولگرایان به دولت حمایت حکیمانه و دعوت به اعتدال است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، جلیل مهدی‌عراقی جمعه‌شب در دیدار جمعی از نمایندگان احزاب اصولگرای استان کردستان با استاندار این استان اظهار کرد: مردم ولایت‌مدار کردستان در لبیک به منویات رهبری با حضور 62.5 درصدی خویش در انتخابات ریاست جمهوری حماسه‌ای بزرگ آفریدند.

وی افزود: این حماسه حضور در حالی رقم خورد که درصد مشارکت مردم کردستان بسیار بالاتر از مشارکت 45 درصدی تهرانی‌های پایتخت‌نشین بود و مهم‌تر از این نیز رأی 72.5 درصدی مردم این استان به آقای روحانی بود.

مهدی‌عراقی به سخنان وزیر کشور در خصوص انتخاب استاندار در استان‌های مختلف کشور به ویژه کردستان اشاره کرد و افزود: سخنان وزیر کشور در مورد کردستان جای گله‌مندی دارد و ایشان باید جبران نمایند.

وی تصریح کرد: حال مسئولیت استاندار کردستان بسیار سنگین‌تر بوده و باید تلاش چندین برابری نماید، چراکه ما شما را بومی‌تر از بومیانی که خود فکر می‌کردیم؛ می‌دانیم.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کردستان خطاب به استاندار کردستان اظهار داشت: باید پس از پایان دوران مدیریت شما شاهد معرفی و شناسایی نخبگانی از کردستان برای تصدی مقام استانداری باشیم.

وی افزود: باید توانایی‌های بالفعل کردستان در حوزه‌های صنعت، معدن، تجارت و کشاورزی در برنامه پنج ساله پنجم توسعه مدنظر قرار گیرد.

مهدی‌عراقی خاطرنشان کرد: متأسفانه کردستان به دلایل مختلف از اعتبارات و حمایت‌های جهشی در سنوات گذشته محروم بوده و هر استانداری هم که به این استان آمده با رد نظر و برنامه سایر استانداران پیشین نتوانسته است برنامه‌ای مدون برای توسعه کردستان داشته باشد و در یک کلام هیچ شعار و برنامه‌ای برای توسعه کردستان نداشته‌اند.

وی به نگاه ویژه رئیس‌جمهور نسبت به کردستان و مطالب وی در جلسه هیئت دولت اشاره کرد و افزود: حمایت حکیمانه، نقد مشفقانه و دعوت به اعتدال نظر اصولگرایان نسبت به دولت دکتر روحانی است و امیدواریم که در این دولت زمینه برای بالفعل‌ کردن توانمندی‌های استان فراهم شود.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کردستان در پایان تصریح کرد: امیدواریم در عزل و نصب مدیران علاوه بر شایسته‌سالاری به اعتدال‌گرایی مدنظر دکتر روحانی نیز توجه ویژه شود و از مدیران جوان، نوآور، ریسک‌پذیر و خلاق کردستانی نیز در مدیریت امور استفاده شود.

انتهای پیام/79006/ت30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول