اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه مصاف هفته بیست و یکم با سپاهان

شاگردان مرفاوی در دیداری تدارکاتی به مصاف نفت تهران می‌روند

تیم فوتبال صبای قم در دیداری تدارکاتی پیش از مصاف حساس هفته بیست و یکم لیگ برتر با سپاهان اصفهان با تیم نفت تهران دیدار می‌کند.

شاگردان مرفاوی در دیداری تدارکاتی به مصاف نفت تهران می‌روند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بعد از پیروزی روحیه‌بخش هفته بیستم لیگ برتر که صبا را تا حدودی از بحران خارج کرد، شاگردان عبدالصمد مرفاوی در دیداری تدارکاتی به منظور کسب آمادگی لازم برای حضور در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برابر فولاد مبارکه سپاهان اصفهان به میدان می‌روند.

در حالی‌که رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به سبب بازی‌های جام حذفی و همچنین ایام سوگواری دهه پایانی ماه صفر با تعطیلی حدود دو هفته‌ای مواجه شده است، این روزها تیم‌های لیگ برتر هر کدام به روش‌های مختلف مراحل آماده‌سازی خود را برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انجام می‌دهند.

در این بین تیم فوتبال صبای قم که در 20 هفته سپری‌ شده از سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور 19 امتیاز دارد و هم اکنون در مکان دوازدهم جدول رده‌بندی ایستاده است، برای کسب آمادگی مناسب به منظور حضور قوی در دیدار هفته بیست و یکم با فولاد مبارکه سپاهان اصفهان قصد دارد در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم نفت تهران برود.

البته دور جدید تمرینات صبایی‌ها زیر نظر عبدالصمد مرفاوی، ناصر بختیاری‌زاده، ساکت الهامی و سعید عزیزیان بعد از بازی با گسترش فولاد تبریز و سه روز استراحت از امروز شنبه هفتم دی ماه برای دیدارهای آتی در لیگ برتر و به خصوص بازی حساس و مهم مقابل تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در هفته بیست و یکم بازی‌های لیگ برتر از سر گرفته می‌شود.

تا پیش از بازی حساس صبای قم با فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، با توافقاتی که بین مسئولان تیم فوتبال صبای قم و تیم فوتبال نفت تهران صورت گرفته است، صبا و نفت که بازی‌های رفت و برگشت این فصل برابر یکدیگر را برگزار کرده‌اند، قرار است عصر دوشنبه نهم دی ماه در دیداری تدارکاتی به مصاف یکدیگر بروند.

تیم فوتبال نفت تهران تیم سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به شمار می‌رود و در بازی‌های این فصل با سرمربیگری یحیی گل‌محمدی نتایج خیره‌کننده‌ای کسب کرده و هم‌اکنون در فاصله دو امتیازی پرسپولیس و یک امتیازی استقلال در مکان سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر جای دارد.

صبای قم تیم رده دوازدهم جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور و نفت تهران تیم سوم این رده‌بندی تا پایان هفته بیستم این فصل هستند که در دیداری تدارکاتی از ساعت 14 و 30 دقیقه نهمین روز دی ماه در تهران به مصاف یکدیگر می‌روند.

مصاف تیم‌های فوتبال صبای قم و نفت تهران در نیم فصل نخست مسابقات سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در هفته دوم به میزبانی  نفت تهران با حساب دو بر یک به سود صبا به پایان رسید و در بازی برگشت این تیم نفت تهران بود که با همین نتیجه صبای قم را در ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام شهر مقدس قم مغلوب کرد.

صبای قم بعد از انجام این دیدار تدارکاتی تمرینات خود را ادامه می‌دهد تا در روز شنبه چهاردهم دی ماه در یازدهمین بازی خانگی این فصل خود از مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور و البته در چارچوب دیداری از هفته بیست و یکم لیگ سیزدهم به مصاف فولاد مبارکه سپاهان اصفهان برود.

انتهای پیام/78002/ط40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول