اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله موسوی‌جزایری:

برنامه‌های کنترل جمعیت کشور اصلاح شود

امام جمعه اهواز گفت: برنامه‌های کنترل جمعیت باید اصلاح شود.

برنامه‌های کنترل جمعیت کشور اصلاح شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، آیت‌الله سید محمد‌علی موسوی‌جزایری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اهواز با ابراز ناخرسندی از کاهش موارد وقف به ویژه در استان خوزستان اظهار کرد: عموم مردم و البته افرادی که تمکن مالی دارند بخشی از اموال خود را برای رضای خدا وقف کنند تا ثواب آخرت و دنیا نصیبشان شود.

وی با اشاره به اهمیت این اقدام خداپسندانه و ارزشمند اضافه کرد: در این زمینه افراد غنی و بی‌نیاز الگو باشند تا در بین دیگر اقشار جامعه نیز این فرهنگ درونی و نهادینه شود.

امام جمعه اهواز به سالروز تشکیل نهضت سواد‌آموزی به فرمان امام خمینی(ره) اشاره کرد و از همه کسانی که نهضت سوادآموزی را یاری کردند تا بی‌سوادی از کشور ریشه‌کن شود تقدیر کرد.

وی در ادامه با اشاره به حماسه 9 دی تصریح کرد: فتنه‌گران با حماسه‌آفرینی ملت و بصیرت و آگاهی بخشی مقام معظم رهبری برای همیشه به زباله‌دان تاریخ پیوسته‌اند اما امروز نیز باید هوشیار و فهیم باشیم تا چنین افرادی اجازه تکرار دوباره فتنه گری را به خود ندهند.

موسوی جزایری با استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت افزایش جمعیت کشور اضافه کرد: کاهش رشد جمعیت کشور در سال‌های اخیر که از پیامدهای اجرای برنامه‌های کنترل جمعیت است نگران‌کننده بوده است.

وی ادامه داد: باید این روند اشتباه اصلاح شود زیرا این برنامه به هیچ‌وجه به صلاح کشور نیست.

انتهای پیام/72001/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول