اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

قهرمانی مازندران در مسابقات اسکیت کشور

مازندران در مسابقات اسکیت منطقه پنج کشور قهرمان شد.

قهرمانی مازندران در مسابقات اسکیت کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نوشهر، بعدازظهر امروز مسابقات اسکیت منطقه پنج کشور با قهرمانی مازندران به کار خود پایان داد.

مسابقات قهرمانی اسکیت نونهالان و نوجوانان دختر و پسر منطقه پنج کشور با حضور استان‌های تهران، البرز، قزوین، گلستان و سمنان به میزبانی مازندران در سالن شکریکلای شهرستان نوشهر برگزار شد.

در این دوره از مسابقات استان مازندران قهرمان اسکیت منطقه پنج کشور شد.

در نخستین جشنواره مسابقات کشوری اسکیت نونهالان و نوجوانان کشور در بخش پسران" مازندران الف" مقام نخست، "البرز الف" دوم و "البرز ب " مقام سوم را کسب کردند.

در بخش دختران در مسابقات کشوری اسکیت نونهالان و نوجوانان تیم‌های" مازندارن الف"، " مازندران ب" و " گلستان الف" به‌ترتیب مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

رئیس فدراسیون اسکیت کشور در حاشیه این مسابقات در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: استان مازندران یکی از قطب‌های ورزشی کشور است و دارای استعدادهای زیاد در زمینه ورزش اسکیت است.

فریبا محمدیان اذعان داشت: امروز نخستین جشنواره مسابقات کشوری اسکیت نونهالان و نوجوانان کشور به‌ میزبانی شهرستان نوشهر برگزار شد و هدف ما ساختن پشتوانه‌ای محکم برای ورزش اسکیت در آینده کشور است.

وی با بیان این‌که نفر چهارم فدراسیون جهانی اسکیت یک ورزشکار مازندرانی است، گفت: مازندران در امر ورزش اسکیت در سطح کشور بسیار موفق عمل کرده است و توانمندی و استعدادهای لازم را در رشته اسکیت دارد.

محمدیان اعلام داشت: در استان مازندران و به ویژه شهرستان نوشهر زیر ساخت‌ها و شرایط بهتری برای ارتقای ورزش اسکیت وجود دارد. 

به گزارش فارس، مسابقات قهرمانی اسکیت نونهالان و نوجوانان دختر و پسر منطقه پنج کشور با حضور استان‌های تهران، البرز، قم، قزوین، گلستان و سمنان به میزبانی مازندران در نوشهر در روزهای پنجم و ششم دی‌ماه 92 در سالن ورزشی منطقه شکری‌کلای نوشهر برگزار ‌شد. 

انتهای پیام/86020/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول