اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهر اردل در مجلس تاکید کرد

ضرورت بهره‌گیری از سرمایه‌های مردمی در رونق اقتصادی کشور

نماینده مردم شهرستان‌های اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: توان مردمی باید در راستای رونق اقتصادی در جامعه به کار گرفته شود تا بتوانیم از مشکلات اقتصادی رهایی پیدا کنیم.

ضرورت بهره‌گیری از سرمایه‌های مردمی در رونق اقتصادی کشور

حمیدرضا عزیزی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: در ماه‌های پایانی سال قرار داریم و امید می‎رود با تدابیر دولت یازدهم و مدیران آن شاهد تحقق حماسه اقتصادی در کشور باشیم.

وی با بیان اینکه مردم اصلی‌ترین سرمایه نظام هستند، گفت: شرایط کنونی اقتصاد کشور با برنامه‌ریزی صحیح، اتحاد و همبستگی همگانی در راستای حل درست و کارشناسی مشکلات بهبود می‎یابد.

عزیزی افزود: مردم سرمایه‌های عظیم اقتصادی کشور هستند که استفاده و بهره‌گیری هرچه بهتر از این سرمایه عظیم ضروری است.

وی با بیان اینکه باید از سرمایه‌های مردمی در راستای رونق اقتصادی کشور استفاده شود، تصریح کرد: توان مردمی باید در راستای رونق اقتصادی در جامعه به کار گرفته شود تا بتوانیم از مشکلات اقتصادی رهایی پیدا کنیم.

نماینده مردم شهر اردل در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت اصلاح رویکردهای اقتصادی کشور تاکید کرد و افزود: نمایندگان مجلس به شکل دقیق و موشکافانه جهت‌گیری‌های اقتصادی دولت را رصد می‌کنند، از این رو باید منتظر ارائه گزارش دقیق‌تری از فعالیت اقتصادی دولت بود تا بر این اساس شرایط جدید تحلیل شود.

عزیزی با اشاره به علل افزایش نرخ تورم در کشور، تصریح کرد: سوء‌مدیریت و برنامه‌ریزی‌های نادرست اقتصادی علت اصلی این مشکلات و فشارهای اقتصادی است.

وی با بیان اینکه در حوزه‌های مختلف مشکلات اقتصادی کشور همچنان پابرجاست، خاطرنشان کرد: تورم و گرانی موجود در طول تاریخ کشور بی‌سابقه است و این گرانی و تورم به ویژه در مناطق محروم استان چهارمحال و بختیاری بیداد می‌کند.

عزیزی، لازمه برون‌رفت از این وضعیت را جهت‌گیری صحیح و مدبرانه در حوزه‌های اقتصادی دانست و اظهار کرد: اتکا به توان داخلی و تعامل سازنده با دنیای غرب تنها راه برون رفت از مشکلات داخلی است.

وی تصریح کرد: درون‌گرایی و استفاده از ظرفیت‌های داخلی کشور و همچنین تعامل سازنده با دنیا می‌تواند گام مهمی در پیشبرد اهداف اقتصادی کشور و حل مشکلات باشد.

نماینده مردم فارسان در مجلس شورای اسلامی با تشریح معیارهای سنجش عملکرد اقتصادی دولت، گفت: میزان کاهش تورم، رشد اقتصادی در حوزه‌های مختلف، اشتغالزایی، تولید و صادرات، ارزآوری و در نهایت رضایتمندی توده مردم از وضعیت اقتصادی، معیار و ملاک عملکرد دولت در حوزه اقتصاد است.

انتهای پیام/68004/ق30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول