اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته دهم لیگ دسته یک بسکتبال/

بسکتبال کاله مازندران از مس کرمان میزبانی می‌کند

تیم بسکتبال کاله مازندران در هفته دهم لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور عصر امروز جمعه در خانه میزبان مس کرمان است.

بسکتبال کاله مازندران از مس کرمان میزبانی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، هفته دهم مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور برخلاف دیگر هفته‌ها که بازی تیم‌ها فقط در روز جمعه برگزار می‌شود این بار در روزهای پنج‌شنبه و جمعه هفته جاری دنبال می‌شود.

گذشته دو دیدار شیمی در سلف با کوشای البرز و وحدت آریا با شهرداری تبریز برگزار شد ولی امروز شهرهای گرگان، بابل، مشهد مقدس و بندر امام میزبان رقبای خود هستند.

تیم بسکتبال کاله نیز عصر امروز جمعه دیداری خانگی را برگزار می‌کند که تنها نماینده مازندران و قهرمان دو دوره از مسابقات لیگ دسته یک از ساعت 16 در سالن ورزشی سرپوشیده سردار شهید سجودی بابل میزبان مس کرمان تیم قعرنشین جدول این دوره از مسابقات است.

کاله مازندران با هدایت علی سارنگ و عملکرد مطلوب بسکتبالیست‌های جوان و بومی خود در هفته نهم لیگ دسته یک نیز در دیداری خارج از خانه در ماهشهر با نتیجه نزدیک 75 بر 73 در دیداری جنجالی از سد نفت امیدیه گذشت و هم‌اکنون با چهار پیروزی، پنج شکست و کسب 13 امتیاز در رده نهم جدول 12 تیمی این مسابقات جای دارد.

مس کرمان نیز هفته گذشته در خارج خانه با اختلاف زیاد 66 بر 49 مغلوب مانیزان کرمانشاه شد و هم‌اکنون با تنها یک پیروزی، هشت شکست و کسب 10 امتیاز قعر جدول رقابت‌ها را به نام خود ثبت کرده است.

انتهای پیام/86012/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول