اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بابل:

مدیران به اصول مقدم برخدمتگزاری پایبند باشند

امام جمعه بابل گفت: مدیران به اصولی که مقدم برخدمتگزاری است پایبند باشند.

مدیران به اصول مقدم برخدمتگزاری پایبند باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، حجت‌الاسلام حسن روحانی پنج‌شنبه شب در مراسم تودیع و معارفه فرماندار جدید بابل در سالن اجتماعات فرمانداری بابل اظهار داشت: گرچه این جلسه تودیع و معارفه است اما قبل از آن باید به اصولی که در عمق خدمتگزاری حاکم است توجه شود.

وی افزود: همه مسئولان خدمتگزاران و امانت‌داران نظام و مردم هستند و موظف به این امانتداری در طول مسئولیت خود هستند.

امام جمعه بابل بیان داشت: هر کس در مسئولیت خود  شایسته‌تر و موفق‌تر عمل کند و از تجربیات ارزنده در حیطه مسئولیت خود به کار گیرد شایسته تقدیر است.

روحانی تصریح کرد: باید قبل از جابجایی مدیران به این اصول هم توجه ویژه شود و نگاه تنها معطوف به رفتن و آمدن مدیر نشود زیرا این مجالس در واقع تجدید این اصول است.

این مسئول با تقدیر از عملکرد مهدوی فرماندار سابق بابل بیان داشت: مهدوی از افراد مخلص و زحمت‌کش نظام بود که حتی بیش از توان خود برای رفع مشکل شهرستان بابل تلاش کرد و سربلند از خدمتگزاری خود این سکان مسئولیت را به دست دیگری سپرد.

روحانی با آرزوی توفیق برای مولایی فرماندار جدید بابل اذعان داشت: مولایی در شرایطی سکان‌دار مسئولیت فرمانداری شده که از تجربیات فراوانی برخوردار است و این می‌تواند زمینه توسعه شهرستان را فراهم کند.

امام جمعه بابل گفت: توجه به پروردگار عامل قدرت و توانمندی است که فرماندار جدید باید از آن در کنار تجارب و تخصص خود بهره بگیرد.

وی اظهار داشت: فرماندار پیشانی شهرستان و فرمانداری شناسنامه شهرستان است و در تمام مجالس و محافل چهره یک مدیر موفق را از فرمانداری شهرستان انتظار دارند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: با تمام تلاش‌هایی که صورت گرفت اما مشکلات همچون آوار بر سر شهرستان فرود آمده و هنوز مردم ما در بخش گاز، آب و کمربندی دچار مشکل هستند.

وی با تقدیر از عملکرد مثبت و پیگیری‌های مجدانه استاندار مازندران افزود: گرچه استاندار مازندران با دقت نظر در دولت تدبیر و امید فضای خوبی را برای مازندران ایجاد کردند اما این کارهای به زمین مانده از گذشته است و حتی طول عمر آنها به 17 سال هم می‌رسد.

امام جمعه بابل با اظهار نگرانی از تغییر کاربری اراضی مازندران یادآور شد: باید جلوی عقب‌ماندگی و مسائلی که سبب کندی توسعه استان می‌شود گرفته شود.

انتهای پیام/86009/ق30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول